درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23445صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 07:50
بیانیه خانه روابط عمومی ایران به مناسبت هفته روابط عمومی
خانه روابط عمومی ایران به مناسبت هفته روابط عمومی با انتشار بیانیه‌ای توجه به نهاد روابط عمومی را ضروری خواند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در متن این بیانیه آمده است:

«صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی برای دستیابی به رسالت‌ها و ماموریت‌های عالیه سازمانی در پاسخگویی به دغدغه‌های ارتباطی و مطالبات مردمی، در مثلت مردم، رسانه و سازمان و رعایت حقوق مردم در دسترسی آزاد و به هنگام به اطلاعات و آگاهی‌های مورد انتظار و همکاری منظم و هوشمند با رسانه‌های فعال و معتبر داخلی و خارجی و نهادهای مدنی در مسیر اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی صادقانه و اعتمادسازی و ایجاد امید در مخاطبان، رویکردی است که روابط عمومی ایران برای رساندن صدای هر چه رساتر روابط عمومی‌ها به جامعه از طرفی و دولتمردان از دیگر سوی، همواره باید بر آن تأکید داشته باشند. اما آنچه لازم به تاکید است آنکه انتظار می‌رود دولت و دولتمردان درباره تقویت نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی حساسیت و تلاش بیشتری داشته نه آنکه شاهد تنزل جایگاه روابط عمومی آن هم در استانداری‌ها در این برهه حساس که به شدت نیاز به روابط عمومی موثر در عرصه داخلی و بین‌الملل و اطلاع‌رسانی همه جانبه در کشور هستیم، باشیم که بدون تردید عدم بازنگری و بازگشت و ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی‌ها به‌ویژه در نهاد مذکور یک بدعت‌گذاری بنیادی اشتباه را موجب شده است که احتمال سرایت آن به سایر سازمان‌ها و حتی بخش‌های غیردولتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

ما جمعی از کارگزاران روابط عمومی کشور از دولت انتظار داریم در ساختار سازمانی روابط عمومی سازمان‌های مربوطه و نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه‌ها با اتخاذ استراتژی‌ ارتباطی علمی‌، برنامه‌ای‌ یکپارچه‌، جامع‌، منسجم‌ و هماهنگ‌ را که‌ مزیت‌های‌ استراتژیک‌ ارتباطی سازمان‌ها ‌را با ‌چالش‌های‌ محیطی‌ آن‌ در حوزه روابط عمومی مرتبط‌ می‌سازد جهشی اساسی در شیوه‌های ارتباطی و انتقال پیام‌ها ایجاد کند. توسعه و پیشرفت روابط عمومی به عنوان یک جهش ارتباطی مستلزم برخورداری از یک نگرش، ظرفیت و فرایندهای موثر ارتباطی در همه عرصه‌هاست. روابط عمومی بومی ایرانی این ظرفیت را دارد که پراکندگی‌ها را به انسجام تبدیل کند، ناتوانی‌ها را به توانمندی و ظرفیت های جامعه را کشف و معرفی کند و به بازآفرینی فرهنگی و حفظ تعلق و پیوستگی در نظام ارتباطی ایران اسلامی کمک شایانی کند ... .

تشکیل و فعال شدن انجمن‌های متعدد روابط عمومی در سال‌های اخیر حکایت از باورمندی عمیق صاحب نظران و متخصصان به نقش بی‌بدیل و سوق‌دهنده و امیدآفرین روابط عمومی دارد

 

منبع: ایسنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد