درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23440صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 07:24
وظیفه روابط‌عمومی ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان است
روابط‌عمومی به عنوان صف اول در ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان و جامعه نقش بسزایی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا همزمان با روز ارتباطات و روابط‌عمومی در دیدار با کارکنان روابط‌عمومی این شرکت، روابط‌عمومی هر سازمانی را صف اول ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان و ارائه چهره‌ای صحیح و درست به جامعه معرفی کرد و گفت: فعالیت روابط‌عمومی‌ها در حوزه‌های مختلف چندبعدی است که می‌بایست با تدبیر، تمامی حوزه‌های مورد نظر را مدیریت کند.
مدیرعامل بیمه آسیا افزود: روابط‌عمومی به صورت مویرگی با تمام بدنه سازمان در حوزه‌های صف و ستاد ارتباط دارد. اطلاعات و دست‌آوردها را به فضای عمومی سازمان و بالطبع جامعه منعکس و در مقابل اطلاعات غلطی که ممکن است از شرکت در جامعه پخش شده باشد را با بهره‌مندی مدبرانه از رسانه‌های جمعی کشور، شفاف‌سازی و تصحیح می‌کند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه بر نقش روابط‌عمومی‌ در تبدیل تهدیدها به فرصت برای بیمه‌آسیا تاکید کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر بیمه‌آسیا با سعه صدر خود بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداشته و توانسته است وجهه بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و در این مسیر کسب رتبه اول در گروه بیمه‌ای یکصد شرکت برتر کشور در دو سال متوالی نقش مهمی داشته است.
دکتر کاردگردر پایان اظهار امیدواری کرد، بیمه‌آسیا طبق سنوات گذشته در مسیر رشد خود به حرکت ادامه دهد و با توجه به فضای حاکم بر صنعت بیمه، برند ارزشمند بیمه‌آسیا را بیش از پیش به برندی معتبر و قابل اعتماد در بین جامعه تبدیل کند که بخش مهمی از این امر برعهده روابط‌عمومی و از طریق برقراری ارتباط خوب و صحیح با رسانه‌ها و جامعه است.
در ابتدای این دیدار محمود افشاری، مدیر روابط‌عمومی بیمه آسیا، ضمن ارائه گزارشی از شکل‌گیری و عملکرد روابط‌عمومی بیمه‌آسیا گفت: ایجاد ارتباط دو سویه از مهمترین وظایف ارتباطی روابط‌عمومی است که روابط‌عمومی بیمه‌آسیا با تدوین کمپین‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی توانسته است ارتباطی دو سویه با مخاطبان خود در گروه‌های کارکنان، شبکه فروش، سهامداران، بیمه‌گذاران و مردم برقرار کند.
مدیر روابط‌عمومی بیمه آسیا با اشاره به حساسیت بسیار بالای فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: ارتباط حرفه‌ایی و بسیار خوب روابط‌عمومی بیمه‌آسیا با رسانه‌های جمعی کشور و خبرنگاران در ارائه اطلاعات شفاف و صحیح به مخاطبان خود یکی از نقاط قوت روابط‌عمومی این شرکت است.
محمود افشاری با تاکید بر حضور کارکنانی با روحیه بالا، خلاق، مبتکر و نوآور در روابط‌عمومی‌ها بیان داشت: افراد شاغل در روابط‌عمومی‌ها می‌بایست نسبت به اهداف سازمان آگاهی کامل داشته باشند و به عبارتی برای خود نقش مدیریتی قایل شده و در این حوزه تمامی وظایف مدیریتی را ایفا کنند.
مدیر روابط عمومی بیمه آسیا با تصریح مشارکت فعالانه روابط‌عمومی بیمه‌آسیا در تولید محتوای وب‌سایت اطلاع‌رسانی و پرتال‌های شرکت، اذعان داشت: روابط‌عمومی کارآمد برای آنکه بتواند همگام با تغییرات تکنولوژیک و همگام با مخاطبان امروزی سازمان حرکت ، نوآوری و فعالیت داشته باشند، ملزم به تجهیز شدن به آخرین یافته‌ها و روش‌های نوین ارتباطی_ اطلاعاتی و زبان روز مخاطبان است.

 

منبع: عصر اعتبار

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد