درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23379صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:19
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
27 اردیبهشت فرصت ارزنده ای برای تبیین نقش اثرگذار روابط عمومی
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی است.

وی افزود: روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای یادآوری کوشش ها و تلاش های صادقانه تمام کسانی است که در جایگاه روابط عمومی، از هیچ تلاش و کوششی در جهت ایفای رسالت خطیر پاسداری از حقوق مردم در جامعه دریغ نمی ورزند.

معروفی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، خاطر نشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روابط‌عمومی‌های موفق برای توفیق در فعالیت‌های ارتباطی خود باید از مهارت و توانایی همدلی با دیگران برخوردار باشند و بتوانند با درک صحیح نیازها، احساسات، انتظارات و خواسته‌های مخاطبان و مشتریان، تعاملی کارآمد را با آنان داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها باید در راستای ارتباط همسو و متقابل با مردم و ارتباط تنگاتنگی با اصحاب رسانه داشته باشند، عنوان کرد: روابط عمومی ها با داشتن این ارتباط همسو می توانند در انعکاس مطالبات جامعه از مجموعه و بالعکس نیز کارساز و کارآمد باشند چراکه نمی توان بدون بهره گیری مطلوب از رسانه به موفقیت های چشمگیر نایل شد.

وی تصریح کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

وی در پایان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاشگران و عزیزان این حوزه تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون همیشگی این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانخواستار شد.

 

منبع: بسیج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد