درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23291صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 10:24
هفت سوال در هفت روز هفته روابط عمومی
دکتر حسن بشیر استاد ارتباطات بین الملل - هفته روابط عمومی و به ویژه روز ارتباطات و روابط عمومی روز «همگرایی عمومی»، «پیوند علم و عمل» و «صداقت و همدلی» است. «همگرایی عمومی» در ایجاد و گسترش تفاهم و اتحاد برای آینده ای روشن و مطمئن و ساخت جامعه ای همفکر و بالنده.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفته روابط عمومی و به ویژه روز ارتباطات و روابط عمومی روز «همگرایی عمومی»، «پیوند علم و عمل» و «صداقت و همدلی» است. «همگرایی عمومی» در ایجاد و گسترش تفاهم و اتحاد برای آینده ای روشن و مطمئن و ساخت جامعه ای همفکر و بالنده. «پیوند علم و عمل» در توسعه آموزش و دانش و نیز اقدام بر اساس تفکر، پژوهش و آینده نگری. «صداقت و همدلی» در طرح صادقانه مسائل، مشکلات، اقدامات، ‌نتایج و موفقیت ها و شکست ها و گسترش همزبانی، همفکری و نهایتا همدلی وسیع میان جامعه و کلیه ساختارهایی که به نحوی برای جامعه در هر سطح ممکن خدمت می کنند.


با این رویکردها در هفته روابط عمومی و روز ارتباطات،‌ با هفت سوال کلیدی روبرو هستیم که امیدوارم بتوانیم با همفکری،‌ همدلی،‌ جدیت و کوشش و آینده نگری پاسخ آنها را به بهترین شکل بدهیم. این پاسخگویی متوجه همه کس و هیچ کس نیست. آنانکه احساس می کنند که می توانند به این پرسش ها پاسخ دهند،‌ قطعا در سطحی از توانایی و فهم ارتباطی همچنان در صحنه می مانند و آنانکه خود را ناتوان در پاسخگویی می بییند باید تلاش کنند که خود را به سطح توانایی لازم برسانند تا همگی در جشن بزرگ «موفقیت ارتباطی» که با دست آوردهای بزرگ مزین خواهد بود، شرکت نمایند.


اول، آیا روابط عمومی ها تا کنون توانسته اند سه هدفی که در بالا به شکل روشن برای روز ارتباطات ترسیم شده بودند محقق سازند؟


دوم، آیا همگرایی درونی سازمان توانسته است همگرایی بیرون سازمان را نیز رقم بزند؟ و آیا توانسته ایم میان این دو یک همگرایی واقعی درونی و بیرونی ایجاد کنیم؟


سوم، آیا آموزش های کافی ارتباطی در ساختارهای روابط عمومی ما وجود دارد؟‌و آیا همه کسانی که در این زمینه کارگزار روابط عمومی هستند از دانش کافی ارتباطی برخوردار هستند؟


چهارم،‌ آیا صداقت و شفافیت کافی در سازمان ما وجود دارد تا کارگزار روابط عمومی بتواند آن را حس کند و به دیگران منتقل سازد؟


پنجم، آیا همدلی واقعی میان روابط عمومی ها که قلب سازمان ها هستند با مردم که ولی نعمتان ما هستند بحدی هست که بتواند میان ما و آنان اعتماد لازم را به وجود آورد؟
ششم، آیا تا کنون به صورت جدی و واقعی خودمان را ارزیابی کرده ایم و نتایج به دست آمده را بدون هیچ دست کاری برای قضاوت واقعی، در معرض دیگران قرار داده ایم؟


هفتم، آیا واقعا تا کنون به خودمان گفته ایم که شاید در جایگاه واقعی خودمان نیستیم و به دلیل ندانم کاری و نا آشنایی با حوزه جدی ارتباطات و روابط عمومی باید این جایگاه را به اهل آن بسپاریم؟


این هفت سوال،‌ پرسش های جدی در این حوزه هستند که بنظرم اگر توانایی پاسخ به آنها را پیدا کنیم می توانیم مدعی شویم که در جایگاه بلند و مهم ارتباطی قرار داریم و چنانچه بهر دلیل نتوانیم خود را پاسخگو بدانیم، باید به دنبال راههای دیگری باشیم که بتوانیم از خسارت های وارده در این حوزه جلوگیری کنیم که این خود بزرگترین خدمت به جامعه است و ثوابی عظیم خواهد داشت.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد