درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23257صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 08:10
معاون وزیر ورزش: روابط عمومی ها در موفقیت های سازمان ها بهترین سهم را دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از ایرنا، سید عبدالحمید احمدی امروز در مراسم معرفی روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: حاصل جمع تلاش های مدیرتی دستگاه ها به توانایی روابط عمومی بستگی دارد که در این خصوص روابط عمومی ها می توانند بسیاری از نیازهای مخاطبان را جواب گو باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گزارش شارا به نقل از ایرنا، سید عبدالحمید احمدی امروز در مراسم معرفی روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: حاصل جمع تلاش های مدیرتی دستگاه ها به توانایی روابط عمومی بستگی دارد که در این خصوص روابط عمومی ها می توانند بسیاری از نیازهای مخاطبان را جواب گو باشند.


وی ادامه داد: بخش روابط عمومی، بخشی پر اهمیت در هر سازمان به شمار می رود چرا که باید میزان کارایی هر دستگاه را از عملکرد روابط عمومی آنها جست وجو کرد.


معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: بعضی از روابط عمومی ها به عنوان مشاور مدیر، خدماتی ارایه می کنند که باید شناخت و آگاهی کافی از حیطه کار و مدیریتی مجموعه داشته باشند.


وی اظهار کرد: یکی از نکات مهم در روابط عمومی برتر، برقرار ارتباط با رسانه ها است چون حوزه ورزش پر مخاطب و پویا است.


احمدی افزود: اگر بخواهیم از ظرفیت رسانه ها بهره لازم ببریم، باید به فضای نقد رسانه بیشتر توجه کرد زیراکه این اقدام در مرتفع شدن تنگناه های ورزشی موثر است.


* روابط عمومی ها در موفقیت های سازمان ها بهترین سهم را دارند
مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: اقدامات روابط عمومی ها در موفقیت و روند روبه رشد دستاوردهای مدیران سهم به سزایی دارد.


وی افزود: باید تمامی ادارات استانی و شهرستانی وزارت ورزش و جوانان درخدمت رسانی مطلوب به مردم گام های خوبی بردارند تا در سال پایانی عمر دولت گام های موثر در حوزه ورزش برداشت.


ناظمی به نبود شبکه تلویزیونی استانی صدا و سیما در پوشش رویدادهای خبر انتقاد کرد و گفت: شبکه تلویزیونی تهران می تواند در پوشش اخبار و رویدادها استانی، ملی و بین المللی موثر باشد چون با تدابیر جدید سرپرست سازمان صدا و سیما در راه اندازی شبکه استانی می توان بسیاری از مسائل را به تصویر کشید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد