درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22691صفحه نخست » شنبه، 4 اردیبهشت 1395 - 09:26
سقوط ایتالیا در طبقه بندی جهانی آزادی مطبوعاتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایتالیا در فهرست جهانی آزادی مطبوعاتی با از دست دادن چهار رتبه نسبت به سال گذشته به مکان 77 جدول سقوط کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایتالیا در فهرست جهانی آزادی مطبوعاتی با از دست دادن چهار رتبه نسبت به سال گذشته به مکان 77 جدول سقوط کرد.
 

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه 'لاستمپا'، ایتالیا در گزارش سالانه خبرنگاران بدون مرز در خصوص آزادی مطبوعاتی در میان 180 کشور جهان در سال جاری میلادی، از مکان 73 طبقه بندی در سال 2015 میلادی به مکان 77 این فهرست سقوط کرد.


بر اساس این گزارش ، ایتالیا درمیان کشورهای اتحادیه اروپا نیز در رده های آخر فهرست و تنها قبل از قبرس ، یونان و بلغارستان قرار گرفته است.


یکی از دلایل سقوط ایتالیا در طبقه بندی جهانی آزادی مطبوعاتی مربوط به 30 الی 50 خبرنگاری می شود که بخاطر تهدید به مرگ، تحت حفاظت پلیس قرار گرفته اند. در گزارش مذکور، حتی به روند قضایی برای خبرنگارانی که در باره رسوایی های ویکی لیکس مطلب نوشته بودند نیز اشاره شده است.


بر اساس این گزارش ، بیشترین مشکل در ایتالیا مربوط به خبرنگارانی می شود که در خصوص فساد و جرایم سازماندهی شده مطلب نوشته و تحقیقات می کنند.


جالب اینکه وضعیت ازادی مطبوعاتی در ایتالیا به جایی رسیده است که کشورهایی مانند تونگا، بورکینا فاسو و بوتسوانا نیز در این فهرست قبل از ایتالیا و در رتبه های بهتری قرار گرفته اند.


** سبقت آفریقا از آمریکا
شرایط آزادی مطبوعاتی تقریبا در همه جا بدتر شده است اما برای نخستین بار و از زمانی که خبرنگاران بدون مرز از سال 2002 شروع به تهیه این فهرست کرده اند، آفریقا شرایط بهتری را نشان داده و از برخی کشورهای امریکایی جاییکه خشونت علیه خبرنگاران در کشورهای لاتین امریکایی افزایش می یابد سبقت گرفته است. این درحالی که آسیا از نظر آزادی مطبوعاتی بدترین محسوب می شود. قاره اروپا منطقه ای است که در آن رسانه ها از آزادی بیشتری برخوردارند با اینکه در طبقه بندی جدید یک ضعف کلی در انها به چشم می خورد.


فنلاند در میان 180 کشور جهان، بهترین شرایط را برای خبرنگاران دارد و از سال 2010 در صدر 10 کشور اول قرار دارد. هلند نیز با کسب دو رتبه در مکان دوم جدول و نروژ با از دست دادن یک رتبه به مکان سوم جدول رفت. کشورهای روسیه، ترکیه و مصر نیز به ترتیب در مکان های 148، 151 و 159 جدول قرار گرفته اند. کشور ترکمنستان در رتبه 178 جدول، کره شمالی در رتبه 179 و اریتره در مکان 180 قرار دارند. درحالی که تونس از مکان 126 جدول به رتبه 96 صعود کرد و اوکراین نیز ازرتبه 129 به 107 بالا رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد