درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22691صفحه نخست » شنبه، 4 اردیبهشت 1395 - 09:26
سقوط ایتالیا در طبقه بندی جهانی آزادی مطبوعاتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایتالیا در فهرست جهانی آزادی مطبوعاتی با از دست دادن چهار رتبه نسبت به سال گذشته به مکان 77 جدول سقوط کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایتالیا در فهرست جهانی آزادی مطبوعاتی با از دست دادن چهار رتبه نسبت به سال گذشته به مکان 77 جدول سقوط کرد.
 

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه 'لاستمپا'، ایتالیا در گزارش سالانه خبرنگاران بدون مرز در خصوص آزادی مطبوعاتی در میان 180 کشور جهان در سال جاری میلادی، از مکان 73 طبقه بندی در سال 2015 میلادی به مکان 77 این فهرست سقوط کرد.


بر اساس این گزارش ، ایتالیا درمیان کشورهای اتحادیه اروپا نیز در رده های آخر فهرست و تنها قبل از قبرس ، یونان و بلغارستان قرار گرفته است.


یکی از دلایل سقوط ایتالیا در طبقه بندی جهانی آزادی مطبوعاتی مربوط به 30 الی 50 خبرنگاری می شود که بخاطر تهدید به مرگ، تحت حفاظت پلیس قرار گرفته اند. در گزارش مذکور، حتی به روند قضایی برای خبرنگارانی که در باره رسوایی های ویکی لیکس مطلب نوشته بودند نیز اشاره شده است.


بر اساس این گزارش ، بیشترین مشکل در ایتالیا مربوط به خبرنگارانی می شود که در خصوص فساد و جرایم سازماندهی شده مطلب نوشته و تحقیقات می کنند.


جالب اینکه وضعیت ازادی مطبوعاتی در ایتالیا به جایی رسیده است که کشورهایی مانند تونگا، بورکینا فاسو و بوتسوانا نیز در این فهرست قبل از ایتالیا و در رتبه های بهتری قرار گرفته اند.


** سبقت آفریقا از آمریکا
شرایط آزادی مطبوعاتی تقریبا در همه جا بدتر شده است اما برای نخستین بار و از زمانی که خبرنگاران بدون مرز از سال 2002 شروع به تهیه این فهرست کرده اند، آفریقا شرایط بهتری را نشان داده و از برخی کشورهای امریکایی جاییکه خشونت علیه خبرنگاران در کشورهای لاتین امریکایی افزایش می یابد سبقت گرفته است. این درحالی که آسیا از نظر آزادی مطبوعاتی بدترین محسوب می شود. قاره اروپا منطقه ای است که در آن رسانه ها از آزادی بیشتری برخوردارند با اینکه در طبقه بندی جدید یک ضعف کلی در انها به چشم می خورد.


فنلاند در میان 180 کشور جهان، بهترین شرایط را برای خبرنگاران دارد و از سال 2010 در صدر 10 کشور اول قرار دارد. هلند نیز با کسب دو رتبه در مکان دوم جدول و نروژ با از دست دادن یک رتبه به مکان سوم جدول رفت. کشورهای روسیه، ترکیه و مصر نیز به ترتیب در مکان های 148، 151 و 159 جدول قرار گرفته اند. کشور ترکمنستان در رتبه 178 جدول، کره شمالی در رتبه 179 و اریتره در مکان 180 قرار دارند. درحالی که تونس از مکان 126 جدول به رتبه 96 صعود کرد و اوکراین نیز ازرتبه 129 به 107 بالا رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد