درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22366صفحه نخست » چهارشنبه، 18 فروردین 1395 - 10:28
اسکایپ متحول می‌شود
مایکروسافت می‌گوید که اسکایپ قرار است به چیزی «بیش از یک اپلیکیشن چت» بدل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مایکروسافت می‌گوید که اسکایپ قرار است به چیزی «بیش از یک اپلیکیشن چت» بدل شود.برنامه مایکروسافت که در سال ۲۰۱۱ اسکایپ را تنها به قیمت 5/ 8 میلیون دلار خرید، این است که آن را تبدیل به یک اپلیکیشن چند رسانه‌ای و با قابلیت‌ تعاملی بیشتر بین کاربران بدل کند. نسخه جدید اسکایپ به «کورتانا»، دستیار و سخنگوی مجازی مایکروسافت و همین‌طور به برخی اپلیکیشن‌های دیگر این امکان را می‌دهد که با اسکایپ ادغام شوند. حال دیگر می‌توان از اسکایپ بلیت هواپیما خرید، هتل رزرو کرد یا به تماشای ویدئو پرداخت. این تغییرات بزرگ‌ترین تغییرات عمر ۱۳ ساله اسکایپ به شمار می‌رود.


قرار است که کورتانا مانند واسطه‌ای بین اسکایپ و سایر اپلیکیشن‌ها عمل کند. به‌عنوان مثال ممکن است وقتی در اسکایپ مشغول چت یا صحبت هستید از کورتانا یک پیغام دریافت کنید که آیا می‌خواهید آدرس رستوران‌های اطراف را بدانید؟ همچنین کورتانا برخی از ترجیحات موقعیتی شما را مثل هتلی که معمولا در آن اقامت می‌کنید یا نوع سرویس هواپیمایی شما را به خاطر می‌سپارد و ممکن است در اسکایپ به شما پیغام دهد که آیا مایل به استفاده مجدد از آنها هستید یا نه؟فیس‌بوک هم چندی پیش اعلام کرده بود که اپلیکیشن‌های خدماتی (مثل رزرو هتل یا درخواست تاکسی) را در بخش مسنجرش لحاظ کرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3734

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد