درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22366صفحه نخست » چهارشنبه، 18 فروردین 1395 - 10:28
اسکایپ متحول می‌شود
مایکروسافت می‌گوید که اسکایپ قرار است به چیزی «بیش از یک اپلیکیشن چت» بدل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مایکروسافت می‌گوید که اسکایپ قرار است به چیزی «بیش از یک اپلیکیشن چت» بدل شود.برنامه مایکروسافت که در سال ۲۰۱۱ اسکایپ را تنها به قیمت 5/ 8 میلیون دلار خرید، این است که آن را تبدیل به یک اپلیکیشن چند رسانه‌ای و با قابلیت‌ تعاملی بیشتر بین کاربران بدل کند. نسخه جدید اسکایپ به «کورتانا»، دستیار و سخنگوی مجازی مایکروسافت و همین‌طور به برخی اپلیکیشن‌های دیگر این امکان را می‌دهد که با اسکایپ ادغام شوند. حال دیگر می‌توان از اسکایپ بلیت هواپیما خرید، هتل رزرو کرد یا به تماشای ویدئو پرداخت. این تغییرات بزرگ‌ترین تغییرات عمر ۱۳ ساله اسکایپ به شمار می‌رود.


قرار است که کورتانا مانند واسطه‌ای بین اسکایپ و سایر اپلیکیشن‌ها عمل کند. به‌عنوان مثال ممکن است وقتی در اسکایپ مشغول چت یا صحبت هستید از کورتانا یک پیغام دریافت کنید که آیا می‌خواهید آدرس رستوران‌های اطراف را بدانید؟ همچنین کورتانا برخی از ترجیحات موقعیتی شما را مثل هتلی که معمولا در آن اقامت می‌کنید یا نوع سرویس هواپیمایی شما را به خاطر می‌سپارد و ممکن است در اسکایپ به شما پیغام دهد که آیا مایل به استفاده مجدد از آنها هستید یا نه؟فیس‌بوک هم چندی پیش اعلام کرده بود که اپلیکیشن‌های خدماتی (مثل رزرو هتل یا درخواست تاکسی) را در بخش مسنجرش لحاظ کرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3734

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد