درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22215صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 فروردین 1395 - 14:13
عکاسی هوایی-28
تهیه عکس از ارتفاع بالا را «عکاسی هوایی» می‌گویند امروزه در جهان عکاسی هوایی گسترش زیادی پیدا کرده است.در دنیای پیشرفته امروز در اکثر رشته‌های علمی از عکس‌هایی هوایی برای پیشبرد عملیات شناسایی و اندازه‌گیری استفاده می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تهیه عکس از ارتفاع بالا را «عکاسی هوایی» می‌گویند امروزه در جهان عکاسی هوایی گسترش زیادی پیدا کرده است.در دنیای پیشرفته امروز در اکثر رشته‌های علمی از عکس‌هایی هوایی برای پیشبرد عملیات شناسایی و اندازه‌گیری استفاده می‌شود.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


امروزه ارتش‌های جهان در اکثر مواقع از عکس‌های هوایی برای طرح‌ریزی و تاکتیک عملیات استفاده‌های شایانی می‌کنند.


کشورهای پیشرفته در زمینه تهیه و تولید عکس‌های هوایی به قدری تکامل پیدا کرده‌اند که با استفاده از اقمار مصنوعی و ماهواره‌های گوناگون در هر شبانه‌روز از کلیه نقاط جهان عکس می‌گیرند. برخی از رشته‌هایی که از عکاسی هوایی به عنوان یک وسیله مطمئن استفاده می‌کنند، عبارت‌اند از: نقشه‌برداری هوایی، کشاورزی و منابع طبیعی، رشته‌های مختلف زمین‌شناسی و اکتشافات معدن، حفاظت خاک و آبخیزداری، خاکشناسی، مرتع‌داری، برآورد محصولات کشاورزی، تعیین مسیر ماهواره، مطالعات محیط زیست و آماربرداری و شکاربانی، بررسی مسائل جغرافیایی، تشخیص حدود املاک، بررسی و کنترل سیلاب‌ها، برنامه‌ریزی شهری، کنترل ترافیک.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


عکاسی هوایی در اواخر قرن نوزدهم میلادی به وسیله دوربین‌های عکاسی معمولی که در بالون‌ها قرار می‌دادند، آغاز شد و از سال 1917 در جنگ جهانی اول عکسبرداری با هواپیما به منظور استفاده‌های نظامی به کار رفت. با تکمیل دوربین‌های مخصوص و استفاده از فیلم‌های رنگی، اسلاید و پرتوهای مادون قرمز و غیره فن عکسبرداری هوایی پیشرفت کرد.آماتورهایی که می‌خواهند از داخل هواپیما عکس بگیرند باید به نکات زیر توجه داشته باشند:


برای عکسبرداری باید ارتفاع پرواز حداکثر 300 متر و حداقل سرعت شاتر دوربین 125 باشد. درمورد عکس‌های سیاه و سفید، استفاده از فیلم پانکروماتیک «حساس به تمام نورهای طیف» و فیلتر زرد یا نارنجی و در عکس‌های رنگی به کاربردن فیلتر جذب‌کننده فرابنفش «uv» ضروری است.
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 
 

تهیه و تنظیم: سیدمحمود دادمرزی
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد