درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 10:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21665صفحه نخست » سه شنبه، 27 بهمن 1394 - 10:55
ویکی‌پدیا، صادق‌ترین موتور جست‌وجوی جهان
مسوولان ویکی‌پدیا، مطرح‌ترین دانشنامه آنلاین جهان قصد دارند در قالب برنامه‌ای با بودجه 3.5 میلیون دلاری این غول اطلاعاتی را به موتور جست‌وجویی تبدیل کنند که توانایی رقابت با نام‌های آشنای این حوزه مانند گوگل را داشته باشد.
  

ویکی‌پدیا، صادق‌ترین موتور جست‌وجوی جهان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسوولان ویکی‌پدیا، مطرح‌ترین دانشنامه آنلاین جهان قصد دارند در قالب برنامه‌ای با بودجه 3.5 میلیون دلاری این غول اطلاعاتی را به موتور جست‌وجویی تبدیل کنند که توانایی رقابت با نام‌های آشنای این حوزه مانند گوگل را داشته باشد.

این درحالی است که ویکی‌مدیا، شرکت مادر ویکی‌پدیا در سپتامبر سال گذشته میلادی، پاداش 250 هزار دلاری را از سازمان John S و James L دریافت کرده بود اما اخبار آن در هفته گذشته رسما به اطلاع عموم رسید. از این پاداش و بودجه‌های جانبی با هدف بهبود و توسعه مدل‌های جدید برای یافتن اطلاعات در قالب فاز اول راه‌اندازی موتور اطلاعاتی ویکی‌پدیا استفاده خواهد شد.  مسوولان ویکی‌مدیا معتقدند موتورهای جست‌وجوی فعلی استفاده از اینترنت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و از تکنولوژی‌های انحصاری به‌منظور مشخص کردن دسترسی به کانال‌های خاص اطلاعاتی استفاده می‌کنند. گزارش‌های منتشر شده از شرکت تحلیل داده comScore حکایت از آن دارد که گوگل با در اختیار داشتن 67 درصد، مایکروسافت با 20 درصد و یاهو با 10 درصد، اصلی‌ترین بازیگران بازار موتورهای جست‌وجوی اینترنتی هستند.  ویکی‌مدیا معتقد است موتور اطلاعاتی آنها اولین موتور جست‌وجوی شفاف دنیا است. این موتور اطلاعاتی قرار است مکانیسم‌های با کیفیت بالا برای جست‌وجو، شفافیت‌ و صداقت در آگاه‌سازی کاربران از نحوه به‌دست آوردن اطلاعات، دسترسی آزاد به متادیتاها و منابع اصلی داده‌ها، حفظ حریم خصوصی کاربران و عدم نمایش تبلیغات را به کاربران هدیه دهد. ویکی‌پدیا و دیگر پروژه‌های زیرشاخه ویکی‌مدیا نیز قرار است به‌عنوان فضای آزمایشی، 6 ماه جست‌وجوی کامل و بررسی رفتارهای جست‌وجوی کاربران را زیرنظر داشته باشند. بودجه درنظر گرفته شده توسط ویکی‌مدیا به مجموع 2445873 دلار قرار است تامین مالی 14 کارمند، خرید سخت‌افزار و دیگر هزینه‌های جانبی مانند مسافرت‌ها را زمینه‌سازی کند. در این پروژه، 8 مهندس شامل برنامه‌نویس و تحلیلگر داده حضور خواهند داشت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3704

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد