درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 08:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21590صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 بهمن 1394 - 14:05
مهدوی شاهرودی: روابط عمومی ها در آستانه انتخابات از تنش در جامعه جلوگیری کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی ها سعی کنند در آستانه انتخابات از تنش در جامعه جلوگیری نموده و همه باید سعی کنیم هرگز چتر نظام محدود نشود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی ها سعی کنند در آستانه انتخابات از تنش در جامعه جلوگیری نموده و همه باید سعی کنیم هرگز چتر نظام محدود نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در همایش "صلابت حضور در انتخابات و نقش روابط عمومی ها" که با حضور فرماندار قرچک، رئیس ستاد انتخابات شهرستان، سرپرست بخشداری مرکزی و مسئولان روابط عمومی های ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حماسه دیگری نیز به لطف و یاری خدا و حضور مردم در هفتم اسفندماه رقم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها باید مواردی که ممکن است به این حادثه سیاسی لطمه وارد سازد شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنند، بیان کرد: روابط عمومی ها سعی کنند در آستانه انتخابات از تنش در جامعه جلوگیری نموده و همه باید سعی کنیم هرگز چتر نظام محدود نشود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در پایان افزود: تلاش کنیم انتخابات با حضور حداکثری و شکوه مثال زدنی برگزار شود و یک روز ماندگار و یک صفحه طلایی دیگر در کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشته شود.

وی در ادامه بر نقش و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و اطلاع رسانی و ارتباطات را دو حوزه کاری مهم آنها دانست و گفت: یک روابط عمومی کارآمد و روزآمد باید هم به حوزه اطلاع رسانی و هم حوزه ارتباطات دقت کافی داشته باشد.

مشاور استاندار تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی باید از سوی روابط عمومی ها صریح، صحیح و سریع باشد، به تفاوت میان اطلاع رسانی و تبلیغات اشاره کرد و اطلاع رسانی را امری فراتر و مهمتر از تبلیغات دانست.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی شاهد تأثیرات تخریبی رسانه های بیگانه در جهان هستیم و این رسانه ها در حوزه های سیاسی، سبک زندگی و ... ورود پیدا کرده اند که از نقش آنها نمی توان غافل شد.

مهدوی شاهرودی یادآور شد: در سالهای اخیر شاهد توسعه و پیشرفت رسانه های مبتنی بر تکنولوژی بوده ایم که رشد آنها فراتر از تصور بوده اما اتفاق افتاده است و امکان مقابله و یا حذف آنها نیز وجود ندارد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اضافه کرد: 165 شبکه ماهواره ای فارسی زبان ضد اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی و چهار هزار سایت و پایگاه اطلاع رسانی فارسی زبان انحرافی وجود دارد که علیه کشور ما در حال فعالیت هستند .

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت: متأسفانه ما هنوز از فرصت های فناوری و تکنولوژیک بهره چندانی نبرده ایم در حالیکه می توانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و با همین ابزاری که دشمن در دست دارد برای خنثی کردن توطئه ها استفاده کنیم .

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی در جهت مثبت و برای انعکاس رشد و بالندگی کشور ضروری است، افزود: روابط عمومی باید در این عرصه بیش از پیش فعال باشد و از این ابزارها به بهترین نحو استفاده و به امور زودگذر و سطحی بسنده نشود .
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران نقش آموزش را در حرفه روابط عمومی مهم خواند و پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی را برای مسئولان روابط عمومی ارائه داد .

گفتنی است، همایش "صلابت حضور در انتخابات و نقش روابط عمومی ها" صبح امروز با حضور مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک، علیرضا مهدوی شاهرودی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران، علیرضا جعفری رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک، حسین عباسی سرپرست بخشداری مرکزی، حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان و کلیه مسئولان روابط عمومی های ادارات و نهادهای قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در این همایش که با سخنرانی فرماندار شهرستان قرچک و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران همراه بود، مسئولان روابط عمومی های شهرستان قرچک با محورهای مهم همایش اعم از لزوم اطلاع رسانی صحیح در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه، آشنایی با آداب تبلیغات و اطلاع رسانی در انتخابات و ... آشنا شدند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد