درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 13:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21516صفحه نخست » سه شنبه، 20 بهمن 1394 - 11:23
ستاره‌های تبلیغات
او‌ام‌دی (OMD) خلاق در برنامه‌ریزی رسانه‌های جمعی
در شماره پیشین، در ستون ستاره‌های تبلیغات، به معرفی شرکت پی اچ دی (PHD) که متخصص در ارتباطات رسانه‌ای است پرداختم.
  

او‌ام‌دی (OMD) خلاق در برنامه‌ریزی رسانه‌های جمعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در شماره پیشین، در ستون ستاره‌های تبلیغات، به معرفی شرکت پی اچ دی (PHD) که متخصص در ارتباطات رسانه‌ای است پرداختم. در این شماره نیز قصد دارم عضو دیگر گروه Omnicom ، یعنی OMD را معرفی کنم. این شرکت نیز همچون پی اچ دی در حوزه رسانه و همچنین ارائه راه‌حل‌های یکپارچه بازاریابی فعالیت دارد و به جهت ارائه رویکردهای خلاقه در زمینه برنامه‌ریزی و خریدوفروش رسانه، شهرت زیادی برای خود به‌دست آورده است، به‌طوری‌که توسط Advertising Age به‌عنوان آژانس برتر سال 2003 و 2005 انتخاب شد و براساس اطلاعات Gunn Report  از سال 2004 به بعد بیشترین جوایز را در حوزه فعالیت خود کسب کرده است و در سال 2014 نیز توسط Adweek به‌عنوان آژانس برتر رسانه‌دار در جهان برگزیده شده است.

فعالیت Optimum Media Direction یا به طور خلاصه OMD در سال 1996 ابتدا در فرانسه و با اتحاد اعضای Omnicom یعنی «دی‌دی‌بی»، «بی‌بی‌دی‌او» و «تی‌بی‌دبلیو‌ای» آغاز شد و با شروع به کار دفتر مکزیکو این شرکت به سوی ایجاد یک شبکه بین‌المللی حرکت کرد. روند روبه‌رشد این مجموعه در سال 1998، باعث افتتاح دفترهای هنگ‌کنگ، چین و تایوان شد. از نکات جالب توجه در این سال افتتاح شعبه مجارستان براساس ارائه خدمت به دو مشتری بزرگ یعنی «کوکاکولا» و «وودافون» بود.

در سال 1999 دفترهای چک، تایلند، مالزی، لهستان، یونان و سنگاپور همزمان با دریافت نخستین جایزه شیر طلایی کن افتتاح شد و توسعه شبکه با افتتاح دفتر 2001 در آرژانتین ادامه یافت. در سال 2007 نیز استراتژی توسعه OMD باعث تاسیس دفتر در کشور مهم و پرجمعیت هند شد. در حال حاضر این مجموعه در 80 بازار جهانی با داشتن بیش از 11‌هزار پرسنل فعالیت دارد.

اهم فعالیت‌های OMD

همان‌طور که اشاره شد، مجموعه «او‌ام‌دی» با در اختیار داشتن چنین نیروی عظیمی، خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به رسانه‌های دیجیتال و همراه، کسب وکار الکترونیک، بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (SEO)، تولید محتوا و تولید سرگرمی برای نام‌های تجاری، تحقیقات بازار، مشاوره و تدوین برنامه‌های تبلیغات و رسانه اشاره کرد.

مشتریان مهم

شرکت‌های اپل، فدکس، گوگل، اینتل، کوکاکولا، وودافون، لویس، مک‌دونالد، نیسان موتور، ویزا، رنو و پپسی جزو مشتریان مهم مجموعه  OMDدر سرتاسر جهان هستند. لازم به ذکر است که شبکه «او‌ام‌دی» در زمینه خریدوفروش رسانه‌های فیزیکی و دیجیتال، تحقیقات بازاریابی و برنامه‌های اجرایی تبلیغات خدمات ارائه می‌کند و بخش‌های خلاقه کمپین مانند طراحی گرافیک یا ساخت تیزرهای تبلیغاتی توسط سایر شرکت‌های Omnicom یا آژانس‌های همکار ارائه می‌شود و تمرکز اصلی OMD بر ارائه خدمات خلاقانه رسانه است.

تبلیغ منتخب

همان‌گونه که در بخش‌های مختلف این نوشته اشاره شد، زمینه فعالیت «او‌ام‌دی» برنامه‌ریزی رسانه است. بنابراین هدف از ارائه محتوای تبلیغ منتخب تنها بهانه‌ای است برای معرفی فعالیت‌های این مجموعه در زمینه کمپین جدید این شرکت در سال 2016 با نامGo Eurotunnel Le Shuttle.

این مجموعه سعی کرده است با ارائه راهکارهای خلاق، نظر مردم اروپا را در موقع شلوغ سال به مسافرت از طریق مسیرهای جایگزین جلب کند. این تبلیغ با مجموعه‌ای از رسانه‌های دیجیتال، وبلاگ‌های اختصاصی، خبرنامه‌های مختلف و درج اخبار در روزنامه‌ها پوشش داده شده است.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد