درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2092صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 آذر 1391 - 22:55
همایش رسانه ها و مسایل اجتماعی ایران
  

یکی از مهم ترین اهداف همایش مذکور را می توان همچون سایر همایش های علمی در ایجاد بستر مناسب برای ارائه گزارش پژوهش های علمی در زمینه نقش رسانه ها در کاهش یا افزایش مسائل اجتماعی ایران و تبادل اطلاعات و تجربیات صاحبنظران در این زمینه دانست.همچنین از دیگر اهداف ،ایجاد ارتباط میان صاحبنظران و محققان دانشگاهی از یک سو و مسئولین و مدیران ذیربط در وزارت خانه ها و نهادهای رسمی کشور از سوی دیگر و تبادل اطلاعات و تجربیات این دو گروه است . از اهداف ثانوی برگزاری همایش تمهید مقدمات توسعه رشته های آموزشی مرتبط در گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی می باشد. انتظار می رود دستاوردهای همایش اولاً در ایجاد افق های جدید فرا روی اصحاب رسانه موثر افتد و از جنبه دیگر ، کارگزاران و متفکران مسائل اجتماعی ایران رابیش از بیش متوجه نقش مهم رسانه ها در این خصوص نماید . ثانیاً نتایج همایش زمینه های لازم را جهت توسعه و ایجاد رشته های تحصیلی مرتبط بویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی در گروه علوم اجتماعی فراهم آورد .

محورهای کنفرانس

ـ رسانه و مهارتهای حل مسأله

ـ رسانه و مسئولیت اجتماعی

ـ رسانه و شبکه های اجتماعی

ـ رسانه و سازمان های مردم نهاد ( NGO)

ـ رسانه و مهارت های اجتماعی

ـ نقش رسانه ها در بهبود درک عمومی از علم و فناوری

ـ رسانه و اعتماد اجتماعی

ـ رسانه و سرمایه اجتماعی

ـ رسانه و مهارت های تبلیغ دینی

ـ نقش رسانه ها در برقراری امنیت اجتماعی در ایران

ـ نقش رسانه ها در ایجاد اعتماد به نفس ملی در کشور

ـ عملکرد کنونی رسانه های کشور در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی

ـ نقش و جایگاه کنونی رسانه های کشور در اصلاح و تعالی قانون پذیری در جامعه

 

تاریخ برگزاری همایش: 7 اسفند 1391

مهلت ارسال چکیده مقاله: 30 آذر ماه 1391(تمدید شد)

محل برگزاری: اصفهان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی

دبیرخانه: اصفهان – میدان آزادی – خیابان دانشگاه _ دانشگاه اصفهان – دانشکده ادبیات و علوم انسانی – طبقه سوم – گروه علوم اجتماعی

 

ساماندهی: گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان

آدرس الکترونیکی: media@ltr.ui.ac.ir

سایت:www.ltr.ui.ac.ir/media

تلفن دبیرخانه: 03117934160

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد