درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2081صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 21 آذر 1391 - 05:21
نگاه به روابط عمومی ها باید شفاف و علمی باشد
  

مسئول روابط عمومی واحد اندیمشک گفت: برای داشتن روابط عمومی خوب و موفق همه باید در کنار هم، تفکراتمان را اصلاح کنیم و از لحاظ علمی پیشرفت نماییم و در دنیای ارتباطات و وب سایت ها قویتر شویم تا با حرکت روی ریل پیشرفت، جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.
 علی دوستی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: روابط عمومی در کشور ما بسیار مظلوم واقع شده و نتوانسته‌ فضایی برای بهره‌مند کردن جامعه داشته باشد. مظلومیت آن‌ نیز به این دلیل است که روابط عمومی‌ها هیچ‌گاه بدرستی شناخته‌ نشده‌اند. هر فرد یا سازمان نیاز دارد که‌ در چشم دیگران،جامعه و مردم و... مقبول واقع‌ شود. روابط عمومی‌ها نیز موظف‌اند نیازهای مردم را شناسایی و برای پاسخگویی سازمان به سیاستگذاران‌ انتقال دهند.
 دوستی اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به برنامه های گسترده دکتر دانشجو ریاست عالی دانشگاه برای بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه روابط عمومی نیز توجه ویژه ای شود. وی اظهار کرد: مدیر موفق مدیری است که خلاقیت و ابتکار داشته باشد و به روابط عمومی ها نیز نگاه شفاف و علمی داشته باشد که خوشبختانه این نگاه در راس مدیریت دانشگاه آزاد قرار دارد و امیدواریم بزودی شاهد رشد و توسعه روابط عمومی ها در زمینه های مختلف باشیم.
 مسئول روابط عمومی واحد اندیمشک گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر کنونی و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها به عملکرد روابط عمومی‌ها ارتباط مستقیم دارد. در سالهای اخیر روابط عمومی ها چه در بخش های دولتی چه در مراکز خصوصی همانند دانشگاه آزاد رشد و توسعه خوبی داشته اند ولی این رشد کافی نیست و بیشتر بعنوان گام بلند است که این گام نیازمند گام های پی در پی، بلندتر و بیشتری است. برای داشتن روابط عمومی خوب و موفق همه باید در کنار هم، تفکراتمان را اصلاح کنیم و از لحاظ علمی پیشرفت کنیم و در دنیای ارتباطات و وب سایت ها قویتر شویم تا با حرکت روی ریل پیشرفت، جایگاه روابط عمومی ارتقا داده شود.
 مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اندیمشک بیان داشت: رسالت عظیمی است که روابط عمومی ها در کلیه واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بر عهده دارند و اینکه باید عملکرد و فعالیت واحد متبوع خود را بروز و در اسرع وقت منتشر کرده و به اطلاع افکار عمومی و مردم برسانند تا همگان از عملکرد این مجموعه عظیم در عرصه آموزش عالی کشور آگاه شوند و شائبه ها و دروغ پراکنی های غرض ورزان که تشویش اذهان عمومی و تیره کردن نگاه آنها به این مجموعه در پی دارد را خنثی کنند. متعاقبا مدیریت نیز باید چتر حمایتی خود را از روابط عمومی ها گسترده نماید.
 دوستی خواهان حضور مدیران روابط عمومی در نمایشگاه مطبوعات و همایش های داخلی مهم، برگزاری منظم جلسات استانی،استفاده از ظرفیت و پتانسیل های روابط عمومی های خلاق واحدها، بازنگری در حق الزحمه پرداختی خبرگزاری رسمی دانشگاه و تدوین یک سری معیارهای جدید پرداختی ،رقابتی کردن و معرفی واحدهای نمونه در زمینه روابط عمومی،رسیدگی به امکانات روابط عمومی ها و برگزاری کارگاهها و نشست های تخصصی شد و افزود: این قبیل برنامه ها می توانند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه روابط عمومی ها داشته باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد