درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 13:07   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20414صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 6 دی 1394 - 09:30
آینده روابط عمومی و ارتباطات در داده های بزرگ جهانی
ساراب کاچا - متخصصان روابط عمومی و ارتباطات سازمان ها باید اثر رهبری قوی را در درک سازمان حمایت نوآوری داده های بزرگ حمایت دریافت کنند. ایجاد نقش رهبری برای سیگنال تغییر به فرهنگ داده محور و ایجاد ضوابط و معیارهای مشخص برای ارزیابی موفقیت نوآوری ها بخشی از راهی هستند که به استانداردسازی و تقویت یک چارچوب نظارتی می انجامند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یادداشت من یک مطالعه در خصوص کارگزاران داده های بزرگ را درباره اولویت ها و چالش های سازمانی در مواجهه اجرای نوآوری های داده های بزرگ خلاصه کرده است. یادداشت، بینش هایی را در خصوص تحقیق و آنچه روابط عمومی و ارتباطات می توانند در بخش آینده داده های بزرگ جهانی انجام دهند، بیان می کند.

 

هزینه های سازمان های جهانی در داده های بزرگ در حدود 31 میلیارد دلار در سال 2013 برآورد شده اند و این پیش بینی برای سال 2018 رسیدن به عدد 114 میلیارد دلار است. یک پیمایش جهانی که توسط کاپژمینی از میان 226 مدیر ارشد در سراسر اروپا، امریکای شمالی و آسیای شرق، محدود به صنایع چندگانه، و تحلیل های مختلف، کسب و کار و عملکردهای آی تی می شوند که برای یافتن رویکردی در خصوص سازمان به داده های حکومتی بزرگ، مدیریت داده، توسعه مهارت ها، و زیرساخت های تکنولوژی می شود.

 

نتایج بیان می کند که نزدیک به 60 درصد از مدیران اجرایی اعتقاد دارند داده های بزرگ صنعت آنها را در سه سال آینده مختل می کند. با این حال، سازمان ها هنوز با چالش های داده های بزرگ روبرو هستند و برخی از دلایل که این چالش ها را به وجود آوردند و در این تحقیق به آنها رسیده ایم عبارتند از:

 

ـ داده های پراکنده: سازمان ها هیچ منبعی که داده هایشان را به طور یکپارچه در آن قرار داده باشند، ندارند و این خلاء فرآیندهای قوی در ضبط داده ها، گزینش، اعتبار سنجی و احتباس وجود دارد.

ـ عدم وجود یک مورد شفاف کسب و کار برای تامین بودجه و اجرا: سازمان ها فاقد معیارهای اندازه گیری موفقیت ابتکارات در زمینه داده های بزرگ خود هستند.

 

ـ هماهنگی های بی اثر داده های بزرگ و تیم تحلیل در سازمان: سازمان ها هیچ تیم پروژه ای که شامل مدیران کسب و کار و آی تی باشند و بتوانند با هم بر روی خلاقیت داده های بزرگ کار کنند ندارند.

ـ پوکت های پراکنده منابع وجود دارند یا سازمان های رویکرد بالا پایینی را برای استراتژی توسعه داده های بزرگ استفاده نمی کنند.

 

ـ بزرگترین عامل برای موفقیت اجرای داده های بزرگ آنگونه که از تحقیق مشخص می شود، یک مدل اجرایی قوی است. عناصر اجرای مدل شامل تنظیم یک چارچوب دولتی، ساخت توانایی مدیریتی داده های صحیح، توسعه یک استراتژی شفاف برای ساخت مجموعه مهارت تحلیلی، و ایجاد بنیاد تکنولوژیکی صحیح است.

 

بر  اساس یافته های پیمایش، در اینجا چند نکته وجود دارد که روابط عمومی و متخصصان ارتباطات می توانند برای شروع یا پیشبرد سفر داده های خود مورد استفاده قرار دهند:

1. تعریف سیاست ها و روش هایی برای مدیریت دارایی های اطلاعاتی: روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی بایستی روشی را برای کیفیت داده ها، امنیت و حریم خصوصی تعریف کنند و نقش اولویت بندی داده ها، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری داده های داخلی را تعریف کنند.

 

2. توسعه صلاحیت داده های بزرگ: پیشرفت مهارت های تحلیلی می تواند به روابط عمومی و متخصصان ارتباطات کمک کند که شایستگی های داده بزرگ را توسعه دهند. نیاز برای ارتقای مهارت های منابع موجود، استخدام دانشمندان داده، شراکت با متخصصان و حتی تحقیق کانال های متفاوت برای امنیت داشته ها برخی از مسایلی هستند که برای تنظیم مبنای تکنولوژیکی برای نوآوری های داده بزرگ بیان می شوند: روابط عمومی و ارتباطات سازمان ها و تیم ها باید راه هایی را پیدا کنند تا در ابزارهایی برای نظارت بر داده ها و مدیریت داده ها سرمایه گذاری شود. توسعه صلاحیت هایی که ابزارها و تکنولوژی ها برای استفاده و نحوه چگونگی پیشرفته نمونه کارها از داده بزرگ و ابزارهای تحلیل یگی نقطه شروع خوب برای ارزیابی توانایی های داده های بزرگ جاری است.

 

3. ایجاد یک چارچوب نظارتی قوی: متخصصان روابط عمومی و ارتباطات سازمان ها باید اثر رهبری قوی را در درک سازمان حمایت نوآوری داده های بزرگ حمایت دریافت کنند. ایجاد نقش رهبری برای سیگنال تغییر به فرهنگ داده محور و ایجاد ضوابط و معیارهای مشخص برای ارزیابی موفقیت نوآوری ها بخشی از راهی هستند که به استانداردسازی و تقویت یک چارچوب نظارتی می انجامند.

 

این چک لیست تنها یک نقطه شروع برای متخصصان روابط عمومی و ارتباطات است که شانس موفقیت آنها را در داده های بزرگ جهانی افزایش می دهد. آینده روابط عمومی و ارتباطات در داده های بزرگ جهانی فوق العاده است و نیازمند است که ما چالش های داده منحصر به فرد، اصول علم داده، و رویکرد ما به داده بزرگ را شناسایی کنیم.

 

یک گفتگوی اخیر در انجمن بین المللی روابط عمومی توضیح می داد که چرا موضوع داده های بزرگ برای متخصصان روابط عمومی یک مساله است.

به عنوان یک صنعت، ما نیاز داریم که ابتدا استلزامات کسب و کار را گردهم آوریم و پیش از گردآوری داده یا پیش از اینکه بتوانیم روندها، الگوهای شناسایی، یا بینش های حاشیه ای را گردآوری کنیم. اما مهمتر این است که بتوانیم پروژه های داده بزرگ را با اهداف کسب و کار و ارتباطاتی ویژه تنظیم کنیم. موسسه روابط عمومی بر روی یک پروژه تحقیقاتی کار می کند که به شناسایی رویکرد داده بزرگ در روابط عمومی و ارتباطات کمک می کند. درک رویکرد، روش شناسی آن، اصول علمی داده، و بهترین شیوه ها، کلیدی برای آینده روابط عمومی و ارتباطات در داده های بزرگ جهانی است.

توضیحات بیشتر را در منبع بخوانید.


منبع:

http://www.instituteforpr.org/future-pr-communications-big-data-world/

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد