درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2024صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 30 آبان 1398 - 14:43
روز جهانی تلویزیون
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۶م، بیست ‌و یکم نوامبر را به‌‏عنوان «روز جهانی تلویزیون» تعیین کرد. سازمان ملل متحد هدف از چنین اقدامی را ترغیب کشورها به تبادل برنامه‌های تلویزیونی به‌ویژه برنامه‌هایی اعلام کرد که برای گسترش صلح، توسعه‌ی اجتماعی و اقتصادی و تقویت مسائل فرهنگی جامعه ساخته می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۶م، بیست ‌و یکم نوامبر را به‌‏عنوان «روز جهانی تلویزیون» تعیین کرد.

 

سازمان ملل متحد هدف از چنین اقدامی را ترغیب کشورها به تبادل برنامه‌های تلویزیونی به‌ویژه برنامه‌هایی اعلام کرد که برای گسترش صلح، توسعه‌ی اجتماعی و اقتصادی و تقویت مسائل فرهنگی جامعه ساخته می‌شود.

 

تلویزیون به تأثیر‌گذار‌ترین رسانه در عصر ما مبدل شده است.

 

تلویزیون عرصه‌ای برای نمایش تصاویر، فرم‌ها و سبک‌هایی است که انسان را احاطه کرده است.

 

تلویزیون، مردمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین مدیوم برای ارتباطات و اطلاع‌رسانی است.

 

«آنیکا نایبرگ فرانکنهارز»، مدیر رسانه‌ اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپا (EBU) در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی تلویزیون (دوم آبانماه 1391) از این رسانه جهانی تجلیل کرد.

 

وی درباره‌ تاثیر تلویزیون در جامعه‌ جهانی گفت: تلویزیون همچنان به عنوان رسانه‌ای قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد و ترببونی جمعی است که هنوز هم از لحاظ احساسی برای‌مان خوشایند است.

 

«فرانکنهارز» در ادامه‌ سخنانش گفت: تلویزیون قادر است تمام جمعیت جهان را در جریان رویدادهای مهم از جمله مسابقات المپیک بگذارد. تلویزیون می‌تواند مرزها را بشکند،‌ گستردگی جهان را نمایان کند،‌ آموزش دهد و قصه‌پردازی کند.

 

بر اساس آماری که «EBU» از طریق اعضای این اتحادیه به دست آورده‌، تلویزیون‌های اروپا در سال 2011 دومین رتبه را از لحاظ میزان مخاطب کسب کردند. در سال گذشته‌ میلادی اروپایی‌ها به طور میانگین روزانه 3 ساعت به تماشای تلویزیون نشسته‌اند.

 

صنعت تلویزیون اروپا در سال 2011 بر بیش از یک‌سوم بازار کلی کشورها برتری داشت؛‌ این در حالی است که در بسیاری از کشورها، به‌ویژه کشورهای اروپای غربی،‌ این رسانه بر دیگر درآمدهای ملی غلبه کرده است.

 

اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپا که بر تولید محصولات خلاقانه در رادیو‌، تلویزیون و شبکه‌های اینترنتی تاکید دارند‌، از نشست‌های عمومی خود به عنوان فرصتی برای تبادل ایده‌های نو و ارزشمند در جهت تولید برنامه‌های مختلف در زمینه‌های علمی،‌ آموزشی،‌ مستند،‌ داستانی‌، انیمیشن‌ و... استفاده می‌کنند.

 

در گزارش سایت «EBU» به مناسبت فرار رسیدن روز جهانی تلویزیون همچنین آمده است: تلویزیون دیگر ابزاری مختص دیدن برنامه نیست و با همگرایی رسانه‌های مختلف محصولات تولید می‌شوند و از طرق مختلف همچون رادیو‌، تلویزیون‌، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در اختیار مخاطب قرار می‌گیرند.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد