درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:10   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20126صفحه نخست » یکشنبه، 15 آذر 1394 - 10:45
مایکروسافت تولید ابزار موبایلی را برای همه سازمان‏ها آسان کرد
گوشی‏های هوشمند به محبوب‏ترین ابزار الکترونیکی نزد کاربران جهانی تبدیل شدند. ولی سازمان‏ها برای آنکه بتوانند با ابزارهای کاربردی به همه نیازهای کارمندان خود در گوشی‏های هوشمند پاسخ دهند، مشکلات فراوانی را پیش‏روی خود می‏بینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوشی‏ های هوشمند به محبوب‏ترین ابزار الکترونیکی نزد کاربران جهانی تبدیل شدند. ولی سازمان‏ ها برای آنکه بتوانند با ابزارهای کاربردی به همه نیازهای کارمندان خود در گوشی‏ های هوشمند پاسخ دهند، مشکلات فراوانی را پیش‏روی خود می بینند. توسعه دهندگان ابزارهای موبایلی برای آنکه نرم ‏افزارهای تخصصی را در اختیار سازمان‏ ها بگذارند هزینه زیادی دریافت می‏ کنند و معمولا یک ابزار کاربردی چند ماه توسط سازمان آزمایش می ‏شود و سرانجام در اختیار کاربران قرار می‏ گیرد. این مساله باعث می‏ شود تا علاوه بر هزینه، زمان زیادی برای به کارگیری یک ابزار موبایلی سازمانی صرف شود.

شرکت مایکروسافت به تازگی نسخه بتا از نرم‏ افزار جدیدی را عرضه کرده است که این مشکل را برای سازمان‏ ها حل می ‏کند تا آسان‏تر از قبل بتوانند ابزارهای موبایلی مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند. این پلت‌فرم که با نام PowerApps شناخته می‏ شود، به همه سازمان‏ها امکان می‏دهد بدون داشتن دانش تخصصی برای ساخت نرم‏ افزار بتوانند ابزارهای موبایلی مورد نیاز خود را تولید کنند. نرم ‏افزار PowerApps انواع سرویس‏های پردازش ابری را در خود جا داده است و در کنار آن ابزارهای مختلف با کارآیی آسان نیز ارائه شده ‏اند تا سازمان بتواند یک ابزار موبایلی را با انواع خدمات مورد نیاز خود به آسانی تولید کند.ابزارهای ساخته شده با PowerApps می ‏توانند اطلاعات مورد نیاز سازمان را از منابع مختلف از جمله Office 365، Dynamics، Google Drive، Workday و دیگر سرویس ‏ها دریافت کنند. مراکز توسعه ‏دهنده نرم ‏افزار هم می ‏توانند در صورت نیاز بین ابزارهای ساخته شده با PowerApps و نرم‏افزارهای خود ارتباط برقرار کنند و خدمات گسترده‏ تری را به سازمان‏ها ارائه دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3646

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد