درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19849صفحه نخست » دوشنبه، 2 آذر 1394 - 12:10
مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا
آیا متوجه این موضوع شده اید که عبارت دیجیتال مارکتینگ این روزها چقدر به گوش می رسد؟
  

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا متوجه این موضوع شده اید که عبارت دیجیتال مارکتینگ این روزها چقدر به گوش می رسد؟

چیزی که از دیجیتال مارکتینگ می دانیم تنها به یک عبارت اختصاص نمی یابد. محتوا، جستجو، بازاریابی از درون، کانال های چند گانه، یکپارچه سازی همه ی این ها جایگاه خود را دارند اما دیجیتال مفهومی است که اکثر شرکت ها در بحث بازاریابی خود آن را گنجانده اند.

در این بخش نظر تعدادی از بازاریابان دیجیتال برندهای مطرح دنیا را پرسیده ایم تا به صورت تخصصی مفهوم و معنای دیجیتال مارکتینگ را توضیح دهیم:

شما دیجیتال مارکتینگ را چگونه تعریف می کنید؟

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا

 

دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی است، و همه ما بازاریابان دیجیتال هستیم. هر تاکتیکی در بازاریابی در دنیای امروزه باید دارای عنصر دیجیتال هم باشد. تامی کانیزارو ( مشاور بازاریابی در IBM)

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا

 

یک پاسخ ساده این است که دیجیتال مارکتینگ به ابزارهای الکترونیکی (کامپیوتر، تبلت، تلفن و ...) برای ارائه تجربه ای خاص به مخاطبان کمک می کند. دیجیتال مارکتینگ در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد، اما بسیار پیچیده است. در واقعیت، دیجیتال مارکتینگ در زمان تعامل با یک مخاطب مستعد همانند نوک یک سرنیزه است. دیجیتال مارکتینگ کانال ارسال پیام نیست اما به نوعی تجربه ای را با زندگی ترکیب می کند.  دیجیتال در حال حاضر اولین نقطه تماس مشتری با یک مجموعه هست. در این کانال مشتری کنترل بسیار زیادی برای دیدن و شنیدن آنچه پیش رویش است دارد. کوین ام گرین (مدیر اجرایی و بازاریابی در DELL)

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا

 

برای من دیجیتال مارکتینگ استفاده از رسانه های دیجیتال و  ابزارهای پولی و رایگان  به منظور تحت تاثیر قرار دادن کاربران است. نکته اصلی در بازاریابی دیجیتال موثر استفاده از یک پلت فرم/ تکنولوژی/ تاکتیک درست برای رسیدن به مخاطبی است که محصول شما را خریداری می کند، مقاله شما را می خواند یا در تعامل با محتوای شما قرار می گیرد. سیمون هسلتین (مدیر ارشد در AOL)

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا

 

هر زمانی که از ابزارهای دیجیتالی برای ارائه محتوای خود به افراد استفاده کنید، شما از دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده اید. بکی اورت (استراتژیست بازاریابی محتوا در دانشگاه کاپلا)

 

منبع: دیجیتال مارکتینگ

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد