درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19573صفحه نخست » خبر یکجمعه، 22 آبان 1394 - 18:09
معرفی غرفه های برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
آئین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ساعتی پیش در طبقه دوم شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) محل برگزاری این نمایشگاه آغاز شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اسامی غرفه های برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر: آئین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ساعتی پیش در طبقه دوم شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) محل برگزاری این نمایشگاه آغاز شد.

فهرست غرفه های برتر نمایشگاه بیست و یکم به شرح زیر است:
خبرگزاری ها: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
روزنامه‌ها:شهروند
مؤسسات مطبوعاتی:اصفهان امروز
نشریات محلی و استانی:صفای سخن
دین و اندیشه: به طور مشترک خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) و خبرگزاری حوزه
آموزشی - تخصصی: پایگاه خبری وبدا
سیاسی- اقتصادی: مهرنامه
عمومی-خانوادگی: چهارفصل
فرهنگی و هنری: پایگاه خبری شادشو
همچنین در میان ادارات کل ارشاد استانها ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان حایز بیشترین امتیاز و غرفه برتر ادارات کل ارشاد استانها شد.

به هر یک از رسانه هایی که غرفه هایشان در نمایشگاه امسال برگزیده شده است، لوح تقدیر و ۷ سکه بهار آزادی اعطا شد. همچنین این غرفه ها از تخفیف ۵۰ درصدی بهای غرفه در نمایشگاه سال بعد و امتیاز ویژه در طرح رتبه بندی یا ضریب کیفی رسانه‌ها، برخوردار خواهند شد.

براساس این گزارش ۵۰ غرفه رسانه های بخش خصوصی هم که حضور فعالانه ای در نمایشگاه بیست و یکم داشتند به شرح زیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

نشریات استانی و منطقه ای: پیام عسلویه، همدان پیام، نقد حال، البرز فردا، نیریزان، اتفاقیه خراسان، کاسیت

بخش عمومی و خانواده: کوک، موفقیت، نبات، تبار، فکه، راز

دین و اندیشه: عصر اندیشه، فرهنگ اسلامی

فرهنگی و هنری: سینما، پایگاه موسیقی ما، آزما، فیلمخانه، خط خطی، بخارا، هنر بازیگری، فرهنگ امروز، هنرپو

آموزشی و تخصصی: نسل برتر، طره، اقتصاد مدیریت شهری، چهارراه، نجوم ،طراح، پیام ام اس، هنر عکاسی، پارسیان

سیاسی و اقتصادی: پایگاه خبری تابناک، پایتخت کهن، اندیشه پویا، حمل و نقل، نسیم بیداری، اقتصاد آنلاین، امید جوان، پایگاه خبری ناطقان، پایگاه خبری رویکرد اقتصادی

خبرگزاری های عمومی:خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

موسسات مطبوعاتی: دنیای تغذیه و سلامت، موسسه فرصت سازان امروز، موسسه ابن سینای بزرگ، موسسه خبر

روزنامه های سراسری: آسیا، گسترش صمت، هنرمند، وصف صبا

به این ۵۰ نشریه از یک تا پنج میلیون تومان هدیه نقدی تعلق گرفت.

همچنین جایزه پاکیزه نویسی و درست نویسی در مطبوعات از سوی فرهنگستان زبان و ادب فارسی به ۳رسانه خراسان، خراسان شمالی و ابرار ورزشی اعطا شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد