درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19573صفحه نخست » خبر یکجمعه، 22 آبان 1394 - 22:03
معرفی غرفه های برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
آئین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ساعتی پیش در طبقه دوم شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) محل برگزاری این نمایشگاه آغاز شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اسامی غرفه های برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر: آئین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ساعتی پیش در طبقه دوم شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) محل برگزاری این نمایشگاه آغاز شد.

فهرست غرفه های برتر نمایشگاه بیست و یکم به شرح زیر است:
خبرگزاری ها: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
روزنامه‌ها:شهروند
مؤسسات مطبوعاتی:اصفهان امروز
نشریات محلی و استانی:صفای سخن
دین و اندیشه: به طور مشترک خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) و خبرگزاری حوزه
آموزشی - تخصصی: پایگاه خبری وبدا
سیاسی- اقتصادی: مهرنامه
عمومی-خانوادگی: چهارفصل
فرهنگی و هنری: پایگاه خبری شادشو
همچنین در میان ادارات کل ارشاد استانها ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان حایز بیشترین امتیاز و غرفه برتر ادارات کل ارشاد استانها شد.

به هر یک از رسانه هایی که غرفه هایشان در نمایشگاه امسال برگزیده شده است، لوح تقدیر و ۷ سکه بهار آزادی اعطا شد. همچنین این غرفه ها از تخفیف ۵۰ درصدی بهای غرفه در نمایشگاه سال بعد و امتیاز ویژه در طرح رتبه بندی یا ضریب کیفی رسانه‌ها، برخوردار خواهند شد.

براساس این گزارش ۵۰ غرفه رسانه های بخش خصوصی هم که حضور فعالانه ای در نمایشگاه بیست و یکم داشتند به شرح زیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

نشریات استانی و منطقه ای: پیام عسلویه، همدان پیام، نقد حال، البرز فردا، نیریزان، اتفاقیه خراسان، کاسیت

بخش عمومی و خانواده: کوک، موفقیت، نبات، تبار، فکه، راز

دین و اندیشه: عصر اندیشه، فرهنگ اسلامی

فرهنگی و هنری: سینما، پایگاه موسیقی ما، آزما، فیلمخانه، خط خطی، بخارا، هنر بازیگری، فرهنگ امروز، هنرپو

آموزشی و تخصصی: نسل برتر، طره، اقتصاد مدیریت شهری، چهارراه، نجوم ،طراح، پیام ام اس، هنر عکاسی، پارسیان

سیاسی و اقتصادی: پایگاه خبری تابناک، پایتخت کهن، اندیشه پویا، حمل و نقل، نسیم بیداری، اقتصاد آنلاین، امید جوان، پایگاه خبری ناطقان، پایگاه خبری رویکرد اقتصادی

خبرگزاری های عمومی:خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

موسسات مطبوعاتی: دنیای تغذیه و سلامت، موسسه فرصت سازان امروز، موسسه ابن سینای بزرگ، موسسه خبر

روزنامه های سراسری: آسیا، گسترش صمت، هنرمند، وصف صبا

به این ۵۰ نشریه از یک تا پنج میلیون تومان هدیه نقدی تعلق گرفت.

همچنین جایزه پاکیزه نویسی و درست نویسی در مطبوعات از سوی فرهنگستان زبان و ادب فارسی به ۳رسانه خراسان، خراسان شمالی و ابرار ورزشی اعطا شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد