درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19572صفحه نخست » جمعه، 22 آبان 1394 - 22:01
یست و یکمین نمایشگاه مطبوعات پایان یافت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای سیاستگذاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعاتدر جلسه صبح امروز خود با جمع بندی، بررسی های کارشناسی در کنار نظرسنجی مردمی غرفه های برتر را معرفی کرد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای سیاستگذاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعاتدر جلسه صبح امروز خود با جمع بندی، بررسی های کارشناسی در کنار نظرسنجی مردمی غرفه های برتر را معرفی کرد.

غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: برای سومین بار در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات شرکت کردم. در طی این سه سال فرهنگستان زبان و ادب فارسی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خود را برای ایجاد زبان مطبوعات آغاز کرد.

وی درباره اهمیت و جایگاه زبان فارسی اظهار کرد: زبان فارسی رکن اصلی هویت ملی ایران است و اگر بخواهیم تعریف درست و منطقی درباره ملت ایران به جهانیان ارئه دهیم باید در ابتدا از زبان فارسی صحبت به میان آوریم. تنیده شدن این زبان با فرهنگ ایران تا جایی است که هیچ جناحی با زبان فارسی مخالفت ندارد و نباید داشته باشد چون زبان، معرف فرهنگ کشورش است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری درباره نقش ویژه رسانه در انتقال و گسترش زبان فارسی گفت: هیچ حرفه ای به اندازه رسانه با زبان ارتباط ندارد چون رسانه برای انتقال اطلاعات به زبان نیازمند است و در واقع اگر بخواهیم رابطه این دو را از بین ببریم دیگر رسانه ای وجود نخواهد داشت.

حداد عادل با اشاره به ارتباط نزدیک فرهنگستان زبان و ادب فارسی با رسانه، افزود: این فرهنگستان برای از میان برداشتن کلمات و اصطلاحات بیگانه و جایگزینی فارسی آن تلاش می کند. در واقع بخش تولید کلمات در زبان فارسی به عهده فرهنگستان زبان و ادب فارسی است و رسانه نقش توزیع و گسترش این زبان را به عهده دارد؛ بنابراین ما با رسانه رابطه بنیادی داریم.

وی ادامه داد: انتظار ما از رسانه ها، رعایت قواعد درست نویسی و توجه به خط فارسی و استفاده از واژگان فرهنگستان زبان و ادب فارسی است. بعضی از رسانه ها در گزارشات خود از کلمات و خط انگلیسی استفاده می کنند و این خلاف قاعده و قانون است.

حداد عادل ادامه داد: فرهنگستان زبان و ادب فارسی آمادگی خود را برای همکاری با رسانه ها و برگزاری دوره های درست نویسی و ساده نویسی اعلام کرده است. رسانه ها می توانند خبرنگاران خود را برای دوره های آموزشی به فرهنگستان معرفی کنند و در پایان دوره گواهی آموزشی مربوط به آن را دریافت کنند.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی درباره بخش جوایز گفت: در اهدای جوایز درست نویسی ابتدا خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و روزنامه های ورزشی را جدا کردیم تا قضاوت در شرایط عادلانه تری صورت گیرد.

حداد عادل با اشاره به اینکه رسانه ها آیینه توجه جامعه به عقلانیت، منطق و اندیشه هستند، افزود: رسانه ها نشان دهنده سلامت و یا بیماری جامعه هستند آنها به عنوان نبض مردم جامعه عمل می کنند. ما از طریق رصد رسانه ها می توانیم از اوضاع جامعه با خبر شویم و آینده جامعه را پیش بینی کنیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد