درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1947صفحه نخست » خبر یکشنبه، 20 آبان 1391 - 08:43
در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی/ بزرگترین جایزه بین المللی سال روابط عمومی به پدر مدیریت رسانه ایران اعطا می شود
جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در آیین اختتامیه دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که 18 و 19 آذر ماه سال جاری در تهران برگزارخواهد شد، به پاس سال‌ها خدمات و تلاش های علمی و تحقیقاتی دکتر علی اکبر فرهنگی به ایشان اعطا خواهد شد.
  

بزرگترین جایزه بین المللی سال روابط عمومی کشور به دکتر علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران اعطا می شود.
 به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در آیین اختتامیه دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که 18 و 19 آذر ماه سال جاری در تهران برگزارخواهد شد، به پاس سال‌ها خدمات و تلاش های علمی و تحقیقاتی دکتر علی اکبر فرهنگی به ایشان اعطا خواهد شد.
 جایزه دکتر نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران، جایزه‌ای است که به منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش هایی که او از آن ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1383 بنیانگذاری شده است.
 جایزه دکتر نطقی نخستین بار در سطح بین المللی در سال 1383 در مراسم برگزاری اولین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات نوین ایران، در سال 1384 طی مراسمی به پروفسور جیمز گرانیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا و مبدع نظریه «تعالی» و در سال 1388 به دکتر علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران اعطا گردید و دکتر علی اکبر فرهنگی چهارمین دریافت کننده این جایزه بزرگ روابط عمومی خواهد بود.
 دکتر فرهنگی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و اولین استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است که علاوه بر تدریس در دوره‌های متعدد کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تاکنون در زمینه‌های ارتباطات و مدیریت صدها جلد کتاب و مقاله‌ به چاپ رسانیده است. وی در زمینه ارتباطات، آثار «ارتباطات انسانی» و «ارتباطات غیرکلامی» را برای اولین بار در زبان فارسی پدید آورد که سال‌هاست متن درسی دانشگاه‌های مختلف ایران است همچنین در سال 1384 به دریافت جایزه چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در رشته مدیریت نائل گردید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد