درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 23:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17338صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 خرداد 1394 - 12:46
هم‌افزایی روزنامه جام‌جم با روابط عمومی رسانه ملی
نشست مشترک مدیران روابط عمومی رسانه ملی با مدیران روزنامه جام‌جم با حضور مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به همراه مدیران روابط عمومی معاونت صدا، معاونت برون‌مرزی و معاونت خبر و مدیرمسئول، معاونین و دبیر گروه رادیو و تلویزیون روزنامه جام‌جم برگزار شد.
  

هم‌افزایی روزنامه جام‌جم با روابط عمومی رسانه ملی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر مراد عنادی، مدیرمسئول روزنامه جامجم با اشاره به این نکته که این روزنامه مکمل رسانه ملی است، تاکید کرد: روزنامه جامجم در اطلاعرسانی برنامهها، نقدوبررسی آثار نمایشی و غیر نمایشی، انتشار مباحث و محتواهای مهم ارائه شده در برنامههای گفتوگو محور، ارائه ایده و سوژه برای تولیدات رادیویی و تلویزیونی و استفاده از ظرفیت تولید محتوای شبکههای برونمرزی اهتمام دارد به همین دلیل لازم است همافزایی بیشتری با اداره کل روابط عمومی رسانه ملی داشته باشیم.

دکتر نعمتی هم در این نشست با اشاره به متمرکز شدن روابطعمومیهای رسانه ملی در قاب 4گانه روابط صدا، برونمرزی، سیما و خبر تاکید کرد: از همه ظرفیتهای روابط عمومی استفاده خواهیم کرد تا اطلاعات دقیق و کامل در اختیار رسانهها و بخصوص روزنامه جامجم قرار گیرد.

در این دیدار درباره جزئیات تفاهمنامه بین روزنامه جامجم و اداره کل روابط عمومی رسانه ملی صحبت شد.

منبع: جام جم

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد