درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16022صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 18 اسفند 1393 - 15:19
برنامه های انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام شد/ تاریخ شفاهی روابط عمومی ایران تدوین می شود
مهدی باقریان در نشست هم اندیشی استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری اداره کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک قوامین در هتل ارم در تهران برگزار شد برخی برنامه ها و اقدامات انجام گرفته یک سال گذشته از سوی این انجمن را تشریح کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

تدوین تاریخ شفاهی روابط عمومی ایران یک پروژه ملی است
 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی از تدوین تاریخ شفاهی روابط عمومی ایران با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی در سال آینده خبر داد و گفت: تدوین تاریخ شفاهی روابط عمومی یک پروژه ملی است که به نگهداری و حفظ حافظه چهره های تاثیرگذار روابط عمومی ایران کمک می کند.

 

به گزارش شارا، مهدی باقریان در نشست هم اندیشی استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری اداره کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک قوامین در هتل ارم در تهران برگزار شد برخی برنامه ها و اقدامات انجام گرفته یک سال گذشته از سوی این انجمن را تشریح کرد.

 

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی برگزار می شود

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی در آستانه روز روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در آستانه روز روابط عمومی و در دهه سوم اردیبهشت 94 در محل نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد.

 

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی  برگزار می شود

وی در ادامه یادآور شد: سال آینده جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در هشت بخش رقابتی؛ انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی، انتخاب نشریه داخلی برتر، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی، انتخاب برترین و بهترین ارتباط الکترونیکی، انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب، انتخاب بهترین تحلیل محتوا و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی برگزار می شود.

 

دانشنامه 10 جلدی علوم ارتباطات منتشر می شود
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان اینکه جلد اول دانشنامه 10 جلدی علوم ارتباطات با عنوان ارتباطات منتشر شده است، گفت: جلد دوم این دانشنامه که به روابط عمومی اختصاص دارد، تا روز روابط عمومی یعنی بیست و هفتم اردیبهشت ماه 94 به همین عنوان منتشر خواهد شد.
 

کتاب سال انجمن منتشر می شود
به گفته باقریان همچنین کتاب سال انجمن نیز به زودی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

منشور اخلاقی روابط عمومی تدوین شد

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی همچنین گفت: انجمن متخصصان روابط عمومی در سال جاری منشور اخلاقی روابط عمومی را در جلسات متعدد تدوین کرد.

 

وی گفت: این منشور دارای ده رکن است و رفتار انسانی، التزام به قانون، خدمت به مردم، حرفه گرایی، صداقت، گفتگو، شفافیت، رازداری، مشارکت گرایی و رقابت سالم از بندهای اصلی این منشور است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد