درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 14:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15816صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 1 اسفند 1393 - 12:42
انتشار آثار بزرگان گرافیک در کتاب˝۱۰٫۱۶˝
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در بخش طراحی گرافیک هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آثار ۱۶ هنرمند شاخص طراح گرافیک ایران حضور دارد و از هر هنرمند ۱۰ اثر به نمایش گذاشته شده است و کتاب آثار این بخش با عنوان “۱۰٫۱۶” در پایان جشنواره منتشر می شود.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در بخش طراحی گرافیک هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آثار ۱۶ هنرمند شاخص طراح گرافیک ایران حضور دارد و از هر هنرمند ۱۰ اثر به نمایش گذاشته شده است و کتاب آثار این بخش با عنوان “۱۰٫۱۶” در پایان جشنواره منتشر می شود.
 
 بخش طراحی گرافیک و پوستر هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار شده و در این بخش آثار مرتضی ممیز، صادق بریرانی، عباس سارنج، نورالدین زرین کلک، فرشید مثقالی، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، مصطفی اسداللهی، ساعد مشکی، بیژن صیفوری، علی خورشیدپور، علیرضا مصطفی زاده، فرزاد ادیبی، کیانوش غریب‌پور، مهران زمانی و کوروش پارسا نژاد ارائه شده و ۱۰ اثر از هریک از این هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.
 
 انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران منتخبی از آثار این هنرمندان را برای هفتمین جشنواره تجسمی فجر ارائه کرده و پوسترها و آثاری که در این بخش به نمایش گذاشته پوسترهای فرهنگی و اجتماعی از رویدادهای هنری، فرهنگی است.
 
 هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، سفال، عکاسی، تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور ۱۲ اسفندماه به کار خود پایان می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد