درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 17:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15691صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 19 بهمن 1401 - 09:52
روزی که Facebook در یک اطاق خوابگاه دانشجویی ایجاد شد
فیس بوک ـ یک Social Networking Services ـ چهارم فوریه 2015 (15 بهمن ماه 1393) 11 ساله شد. «فیس بوک Facebook» چهارم فوریه 2004 در یک اطاق خوابگاه دانشگاه هاروارد به ابتکار Mark Elliot Zuckerberg متولد 14 ماه می 1984 و در آن روز یک دانشجوی 20 ساله و با کمک چهار همشاگردی و هم اطاق او؛ Andrew McCollum ،Dustin Moskovitz ،Eduardo Saverin و Christopher Hughes ساخته شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فیس بوک ـ یک Social Networking Services ـ چهارم فوریه 2015 (15 بهمن ماه 1393) 11 ساله شد. «فیس بوک Facebook» چهارم فوریه 2004 در یک اطاق خوابگاه دانشگاه هاروارد به ابتکار Mark Elliot Zuckerberg متولد 14 ماه می 1984 و در آن روز یک دانشجوی 20 ساله و با کمک چهار همشاگردی و هم اطاق او؛ Andrew McCollum ،Dustin Moskovitz ،Eduardo Saverin و Christopher Hughes ساخته شد.

 

نخست در چارچوب هاروارد، بین ِ دانشجویی و به صورت راهنما (دیرکتوری) عمل می کرد و سپس میان دانشجویان سایر دانشگاههای آمریکا و دانش آموزان دبیرستانی بالای 13 سالگی گسترش یافت و کارش مبادله پیام و عکس ثابت و متحرک میان کسانی بود که در آن حساب باز می کردند (ثبت نام). فیس بوک از سال 2006 (دو سال پس از ایجاد) عمومی شد و شرط بازکردن حساب در آن، داشتن ایمیل معتبر و سن بالای 13 سال تعیین شد. پس از باز کردن حساب، مشترکان می توانند عکس و شرح حال بگذارند و پروفایل درج کنند و ضمن قراردادن مطلب، به افزودن افراد برای مبادله پیام و ارتباط بپردازند. در 2007 کمپانی مایکرو سافت بخشی از سهام فیس بوک را خرید و این مؤسسه در سال 2008 در شهر دوبلین (جمهوری ایرلند) دفتر جهانی دایر کرد. مؤسسه فیس بوک از سال 2012 به فروش سهام در بورس دست زد و در تابستان 2014 اعلام کرد که شمار کاربَران آن از رقم یک میلیارد و 300 میلیون بیشتر شده است.


مدیر عامل و فرد شماره یک مؤسسه فیس بوک (CEO) مارک زوکِربِرگ است و دفتر موسسه در مِنلو پارک (منطقه سانفرانسیسکو = بِی اِریا) و رئیس عملیاتی آن بانو سَندبِرگ Sheryl Sandberg چهل و پنج ساله و قبلا رئیس دفتر وزیر خزانه داری آمریکا. درآمد خالص این موسسه در سال بیش از یک و نیم میلیارد دلار و دارای بیش از 9 هزار کارمند است.


Mark Zuckerberg مدیر عامل فیس بوک و مبتکر آن یک پروگرامر کامپیوتر و یکی از دو فرد در این دنیا است که در جوانی و پیش از رسیدن به 30 سالگی میلیارد شده اند. وی که پدرش دندانپزشک و مادرش روانپزشک است و در ایالت نیویورک به دنیا آمده است در 27 سالگی میلیاردر شد. ثروت او به گزارش مجله تایم که وی را مرد سال کرده بود در ژوئن 2014 (خرداد 1393) از رقم 33 میلیارد دلار بیشتر شده بود. اندیشه ایجاد فیس بوک در اکتبر 2003 (مهرماه 1382) زمانی که «مارک» دانشجوی سال دوم دانشگاه هاروارد بود به ذهن او راه یافت.


مطالعه شرح حال افرادی همچون «مارک زوکربرگ» است که جوانان را به اندیشه ابتکار بویژه در دنیای دیجیتال و اینترنت می اندازد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد