درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15464صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 بهمن 1393 - 10:54
برگزاری جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که شب گذشته در سالن جلسات صدا و سیمای این مرکز برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: منظور از برگزاری این جلسه هم اندیشی برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه دهه فجر در استان خوزستان و اطلاع رسانی مناسب از رسانه های استان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که شب گذشته در سالن جلسات صدا و سیمای این مرکز برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: منظور از برگزاری این جلسه هم اندیشی برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه دهه فجر در استان خوزستان و اطلاع رسانی مناسب از رسانه های استان است.


رحیمی با بیان اینکه اطلاع رسانی یکی از ابزارهای اصلی برای تبیین اهداف و دستاوردهای نظام و انقلاب است، تصریح کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.


وی گفت: معرفی و انعکاس اخبار دهه فجر بیانگر تلاش مسوولان انقلاب اسلامی ایران برای خدمت بیشتر و صادقانه به مردم است.


رئیس کمیته اطلاع رسانی دهه فجرخوزستان به نقش مهم اصحاب رسانه در مشارکت و حضور حداکثری مردم در دهه فجر اشاره و اظهار کرد:مهمترین وظیفه اصحاب رسانه فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله دهه فجر است.


رحیمی با علام برنامه های دهه فجر صدا و سیمای مرکز خوزستان، گفت: امسال شبکه استانی در یام الله دهه فجر برنامه های متنوع و متفاوت تر از پارسال برای مردم تهیه و پخش خواهد کرد.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه های همچون ضبط و پخش زنده جشن های انقلاب شهرهای استان، مستندهای مختلف از مبارزات مردم خوزستان و غیره را از دیگر برنامه های شبکه استانی در دهه فجر امسال عنوان کرد.


رحیمی در ادامه بابیان اینکه عشق و ارادت مردم به آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب، امام رحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام سرلوحه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان است، افزود:ایام‌الله دهه فجر دریچه و فضای خوبی با ظرفیت زمانی مناسب برای اطلاع‌رسانی درباره خدمات نظام جمهوری اسلامی است،


وی گفت: باتوجه به ضرورت گرامیداشت دهه مبارک فجر و اهمیت اطلاع رسانی همه جانبه، ضروری است که هم افزایی رسانه‌ای دراستان ایجاد شود.


رحیمی در پایان با اشاره به مشکلاتی که به‌ دلیل تحریم‌ها و یا کج‌سلیقگی‌ها متوجه مردم شده است، گفت: دهه فجر بهانه‌ و فرصتی است تا از آن برای حمایت از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، انتقال دستاوردها و نیز دمیدن روح امید و نشاط به مردم بهره‌برداری کرد.


گفتنی است: همچنین در این جلسه برخی از اصحاب رسانه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد