درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14995صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 دی 1393 - 14:36
مسابقه اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینما درجشنواره فیلم شهر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مسابقه اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی سینما در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مسابقه اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی سینما در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برگزار می شود.

 

به گزارش شارا؛ روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با اعلام این خبر افزود: این بخش به منظور اهمیت و نقش تعیین‌کننده‌ تبلیغ در معرفی آثار سینمایی برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر؛ از کلیه عکاسان سینمایی، طراحان پوستر فیلم و سازندگان تیزر و آنونس های سینمایی دعوت شده است تا جهت شرکت آثارشان در بخش‌های فوق تا روز چهارشنبه10 دی ماه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت درجشنواره شهر اقدام نمایند. همچنین؛ آخرین مهلت ارسال آثارپنج‌شنبه 30 بهمن ماه تعیین شده است.

بر پایه خبر ارسالی روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر؛ مقررات مسابقه اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینِما جشنواره به این ترتیب اعلام گردید:

مسابقه عکس فیلم سینمایی (آنالوگ، دیجیتال)

- تصویراسکن شده آثار آنالوگ در فرمت TIFو حداقل رزولوشن DPI300 و با اندازه 45×30 سانتی‌متر باشد.

- آثاری که به صورت دیجیتال تهیه شده، با کیفیت حداقل 6 مگاپیکسل و با رزولوشن DPI300 در فرمتJPGبر روی لوح فشرده(DVDیا CD) ارسال شود.

- عکاسان ملزم به ارائه‌ 6 قطعه عکس شامل 4 قطعه عکس صحنه و 2 قطعه عکس پشت صحنه هستند.

- هر عکاس میتواند حداکثر 5 مجموعه از 5 فیلم را به دبیرخانه ارسال کند.

مسابقه پوستر فیلم سینمایی

- ارائه‌ فایل پوستر در فرمت TIFیا JPGباکیفیت DPI300 در قطع 70×100 سانتی‌متر بر روی لوح فشرده(DVDیا CD) الزامی است.

-هر طراح حداکثر می تواند 5 پوستر به دبیرخانهی جشنواره ارسال کند.

مسابقه  آنونس و عنوان‌بندی فیلم سینمایی

-آنونس و عنوان بندی ها بر روی (DVD)به همراه نسخه ویدئویی        ( SDیا HD) به دبیرخانه ارائه شود.

- مدت زمان آنونس آزاد است.

- هر هنرمند می تواند حداکثر 5 اثر برای دبیرخانه ارسال کند.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  تلفن 88196723-021 تماس حاصل نمایند و یا به سایت جشنواره  به آدرس www.urbanfilmfest.org  مراجعه نمایند.

شایان ذکر است سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال 1394 در تهران برگزار می‌کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد