درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14934صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 5 دی 1393 - 16:21
مطلبی از مرحوم ابراهیم دربانیان/ ضرورت تداوم تعاملات کارگزاران مسلمان روابط عمومی
آموزه های دینی به ما می گویند که پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (س) رابط و واصل میان پروردگار عالم و خلق خدا که بندگان و عبادت کنندگان درگاه او هستند بشمار می روند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آموزه های دینی به ما می گویند که پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (س) رابط و واصل میان پروردگار عالم و خلق خدا که بندگان و عبادت کنندگان درگاه او هستند بشمار می روند. لذا دستورات الهی از سوی خداوند برای هدایت خلق بر پیامبر اسلام (ص) نازل شد تا راهی برای ارتباط و گفت و گوی دوجانبه خالق و مخلوق باشد. روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه و جامعه است و به طور یقین پل هایی که اگر مستحکم نباشند از بهره ذهنی لازم هم برخوردار نخواهند بود. روابط عمومی علم و هنر ارتباط انسان ها با یکدیگر، تکریم ارباب رجوع، آگاهی از نظرات دیگران، علم نفوذ در دل ها، مشاوره با مخاطبان، اطلاع رسانی، تسهیل کننده یک بستر ارتباطی دوسویه و سالم با مخاطبان و مواردی این چنین است که با نگاهی حتی ظاهری در سیره انبیای الهی به ویژه پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین در می یابیم که تمامی این موارد حتی با دقت و هنرمندی بیشتری در تعالیم الهی و سیره آن بزرگواران ساری و جاری بوده است. پیش از آن که روابط عمومی به شکل امروزی توسط اندیشمندان غربی بنیان گذاشته و مصادره به مطلوب شود، اسلام در این زمینه پیشرو و پیشتاز بوده است.


در هر حال روابط عمومی اسلامی نهادی است که می تواند مدیریت را به سوی خیر و آخرت رهنمون باشد و در کنار آن جریان عمومی کار را به سمت خدمتگزاری پیش ببرد، نمونه ای از یک روابط عمومی اسلامی است. آن چه حایز اهمیت است همت و تلاش مشترک کارگزاران مسلمان روابط عمومی است تا به مدد فناوری های نوین ارتباطی در جریان سازی و نهادینه سازی نوع جدیدی از نهاد روابط عمومی به ایفای نقش ارزنده خود بپردازند. هرچند فرصت کوتاه ایام برگزاری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا با هم اندیشی و تبادل تجارب و اندوخته های علمی و معنوی به نتایج ارزنده دست یافت اما تداوم همکاری ها و تعاملات، بر بسترهای ارتباطی نوین موضوعی است که اراده و همت والایی را طلب می کند.


امید آن که بهره گیری از ذخایر ارزشمند دین مبین اسلام، برای بکارگیری مولفه های ماندگار و انسانی آن در روابط عمومی ها، با رویکرد متعهدانه و دلسوزانه تمامی فعالان عرصه روابط عمومی ایران اسلامی و سایر ملل مسلمان، در به تصویر کشیدن و معرفی ناب ترین نوع روابط عمومی جهان، موثر و مفید واقع شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد