درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14762صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 23 آذر 1393 - 19:04
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر محمد مهدی فرقانی
میرزا محمد مهدی فرقانی در سال 1331 در یزد به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل دوره کارشناسی روزنامه نگاری، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی گروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر محمد مهدی فرقانی

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میرزا محمد مهدی فرقانی در سال 1331 در یزد به دنیا آمد.


وی فارغ التحصیل دوره کارشناسی روزنامه نگاری، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی گروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است.


فرقانی از سال 1378 تا آبان 1382 رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها  دفترمطالعات و توسعه رسانه‌ها بود و از آن سال تا سال 1386 ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی را بر عهده داشت.


برخی از سوابق علمی:
· همکاری با روزنامه کیهان، به عنوان خبرنگار، گزارشگر، دبیر سرویس، عضو شورای سردبیری و عضو شورای تیتر روزنامه در فاصله سال‌های 1351 تا 1375
· عضو انجمن بین‌المللی تحقیق در ارتباط جمعی (IAMCR)
· عضو مرکز آسیایی اطلاعات رسانه‌ای (AMIC)
· عضو انجمن جهانی تحقیق در افکار عمومی (WAPOR)
· عضو جمعیت توسعه علمی کشور
· عضو هیات مدیره اولین دوره انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی
· عضو هیات مدیره اولین دوره انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
· عضو انجمن جامعه شناسی ایران
· عضو کمیته ملی ارتباطات وابسته به کمیسیون ملی یونسکو در ایران
· بنیانگذاری و سردبیری ماهنامه علمی- آموزشی تدبیر از سال 1368
· مدیریت مسئول فصلنامه تخصصی رسانه به مدت چهار سال
· عضویت در هیات امنای دانشکده خبر
· مسئولیت راه‌اندازی نخستین دانشکده علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی
· عضویت در هیات داوران نهایی و کمیته‌های تخصصی جشنواره‌های مختلف
· مطبوعات، روابط عمومی‌ها و نشریات دانشجویی


برخی از تالیفات محمد مهدی فرقانی:
· تالیف و نگارش کتاب‌های: درآمدی بر ارتباطات سنتی در ایران و راه دراز گذار
· بیش از 20 مقاله چاپ شده در فصلنامه رسانه، فصلنامه علوم اجتماعی، مجموعه مقالات سمینارها و سایر نشریات
· کتاب در دست تالیف «گزارش نویسی برای مطبوعات»
· تالیف جزوه‌های درسی گزارش نویسی، مصاحبه مطبوعاتی، ارتباط با رسانه
· ده‌ها گفت‌وگو و مقاله درج شده در مطبوعات
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد