درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14424صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آذر 1393 - 16:30
محمدرضا جلوه به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی منصوب شد
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی: حاشیه‌سازی‌ها صدمه زیادی به فوتبال خراسان رضوی وارد کرده است/ محمدرضا جلوه به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان منصوب شد .
  

محمدرضا جلوه به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی منصوب شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد مهدی برادران اظهار داشت: با توجه به علاقه بسیار زیادی که در مشهد مقدس برای فوتبال وجود دارد باید زمینه ارتباط بیشتر مردم با فوتبال و رسانه‌ها فراهم شود بر همین اساس سعی کردیم تغییراتی که در حوزه‌های مختلف فوتبال استان شکل می‌گیرد بر همین اساس باشد.
وی افزود: در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای به فردی نیاز داشتیم که بتواند ارتباط مناسبی با اهالی رسانه داشته باشد و زمینه ساز پیشرفت و توسعه فوتبال استان را فراهم کند.
برادران با اشاره به انتصاب محمدرضا جلوه به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تصریح کرد: تغییر و تحولات شکل گرفته در حوزه روابط عمومی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز بر اساس همین رویکرد بوده است.
رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مسئول روابط عمومی جدید باید بتواند اتحاد رسانه‌ای را در استان تشکیل دهد تصریح کرد: تغییراتی که در هیئت فوتبال استان رخ داده که تا هفته آتی همه تغییرات نهائی می‌شود.
وی به برخی دیگر از این تغییرات اشاره کرد و افزود: جناب آقای متین نیز به عنوان مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان خراسان رضوی انتخاب شده است.
برادران با اشاره به اینکه مهم‌ترین نیاز رسانه‌ای استان دوری از حاشیه سازی است تصریح کرد: رویکرد اصلی من در فوتبال استان خراسان رضوی دوری از حاشیه سازی است و امیدوارم مجموعه جدید هیئت فوتبال استان بتواند در این مسیر حرکت کند.
رئیس هیئت فوتبال استان خرسان رضوی تصریح کرد: مراسم تودیع و معارفه برخی از کمیته‌های هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و حزوه روابط عمومی هفته آینده برگزار می‌شود.


منبع: مشهدنیوز
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد