درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14362صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 1 آذر 1393 - 15:17
در استقبال از سخنان رییس جمهوری/ روابط عمومی بین المللی دولتی/3
نظر شما در این باره چیست؟ آیا دولت در دوره تولد خود در حوزه روابط عمومی برنامه خاصی داشته است؟ راهبردهای دولت در این حوزه چیست؟ دولت روحانی در رابطه با دولت قبل از این حیث چه شاخص های ممتازی دارد؟...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد. به علاوه، هر تماسی که با ملل خارج از خود دارد، به خصوص کشورهایی که ارتباط بیشتری وجود دارد، تأثیرگذار است.


 با توجه به روی کار آمدن دولت دکتر حسن روحانی، روابط عمومی ابزار بسیار سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک در عرصه‌های داخلی و خارجی است به ویژه دولت، در این هنگامه پرخطر و مخاطرات بین ‏المللی، می‌تواند از روابط ‌عمومی برای بهبود تصویر، ایجاد وحدت ملی و توسعه اجتماعی- اقتصادی استفاده نماید. در واقع، دولت یازدهم که با شعار «تدبیر و امید» سکان مدیریت کشور را در دست گرفته برای کسب حمایت داخلی و خارجی باید به طور موثر از روابط ‌عمومی بین ‏المللی دولتی استفاده نماید.


علاوه بر آن، با توجه به چشم ‏انداز غیرقابل پیش بینی مواجهه با تحریم و بحران اقتصادی همراه با جهانی شدن سریع و مخاطرات ریز و درشت، تلاش‌های روابط‌ عمومی دولت ناخواسته متناسب با آن باید تغییر کند. در روابط ‌عمومی دولتی، رئیس جمهور، طبیعتا به عنوان اولین شخص روابط‌ عمومی کشور تلقی می‌شود. این به دلیلی ساده است و آن این که او شخصی است که از سوی مردمش به کشور و جهان خارج مرتبط می‌شود.


در وضعیت اضطراری امروز، اهمیت روابط‌ عمومی بین ‏المللی موثر را نمی‌توان دست کم گرفت و تولد دولت یازدهم قطعا بعد جدیدی به رشد روابط‌ عمومی دولتی خواهد افزود. روابط‌ عمومی دولتی که از قبل به تاییدیه و تکذیبیه و امور بدیهی غیرضرور مشغول بود اینک می‌بایستی هم�' خود را بر توضیح کامل سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به طور کامل، برانگیختن علاقه و افکار عمومی برای حصول تغییراتی منطبق با مقتضیات و نیازهای دولت و ایجاد وحدت ملی در برابر تحریم‌ها و هرگونه تعرض احتمالی به تمامیت ارضی کشور تمرکز بخشد.


نظر شما در این باره چیست؟ آیا دولت در دوره تولد خود در حوزه روابط عمومی برنامه خاصی داشته است؟ راهبردهای دولت در این حوزه چیست؟ دولت روحانی در رابطه با دولت قبل از این حیث چه شاخص های ممتازی دارد؟...
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد