درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13951صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 11:04
نقش روشنگر و هدایتگر روابط عمومی ها در رساندن اطلاعات درست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در نشست کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی خواستار گسترش حوزه فعالیت روابط عمومی ها در حوزه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در نشست کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی خواستار گسترش حوزه فعالیت روابط عمومی ها در حوزه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این نشست که در محل این فدراسیون و با حضور حمید رضا مهرعلی رئیس فدراسیون برگزار شد، مازیار ناظمی اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند نقش روشنگر و هدایتگر خود را در رساندن اطلاعات درست، مناسب و به موقع بیش از پیش ایفا کنند.


  وی افزود: امروز عصر ارتباطات است و هر روز بر تعداد وسایل ارتباط جمعی و روش های نوین ارتباطی افزوده می شود و قطعا هر روابط عمومی که بهتر و مطلوبتر بتواند از این ابزار استفاده کند، در رسیدن به اهداف مد نظر فدراسیون خود قوی تر خواهد بود.


 ناظمی در ادامه در خصوص امتیازبندی فدراسیون های ورزشی برای رتبه بندی آن ها در پایان سال جاری نیز گفت: ملاک ارزیابی از روابط عمومی فدراسیون ها باید با توجه به داشته های آنان و امکاناتی که دارند لحاظ شود، چرا که در بسیاری از مواقع نمی توان از همه روابط عمومی ها توقع یک کار مشخص را داشت.


 در ادامه این نشست، حمیدرضا مهرعلی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص نقش روابط عمومی ها در تسریع امور فدراسیون ها و جامعه هدف آنان اظهار داشت: جای خالی یک شبکه اجتماعی و اطلاع رسان در حوزه ورزش به شدت احساس می شود. 


وی گفت: این فدراسیون آمادگی دارد با مشارکت سایر فدراسیون ها و همچنین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جهت راه اندازی یک شبکه اجتماعی ورزشی و اطلاع رسان همکاری داشته باشد و بدنه ورزش و روابط عمومی فدراسیون های ورزشی نیز نیروی انسانی مورد نیاز برای راه اندازی این بخش را در اختیار دارند.


 مهرعلی ادامه داد: در این شبکه اجتماعی مردم و علاقه مندان به رشته های مختلف ورزشی می توانند به بیان دیدگاه ها و نظرات خود بپردازند و در جریان آخرین تحولات در حوزه های مختلف قرار بگیرند.   وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از ورزش ها فرصت دیده شدن در رسانه ها و جراید را پیدا نمی کنند، از این طریق می توانند با جامعه هدف خود ارتباط دو سویه و موثری را برقرار کنند.


 در این نشست، علاوه بر کارشناسان حوزه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مدیران روابط عمومی های فدراسیون های والیبال،تیراندازی، دوومیدانی، تکواندو، پزشکی ورزشی و کاراته نیز حضور داشتند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد