درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13631صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 19 مهر 1393 - 05:50
فرماندار شوش: روابط عمومی ها مهمترین عامل پیشرفت هر سازمان محسوب می شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شوش گفت: انعکاس درست ومطلوب عملکرد یک دستگاه اجرائی بر عهده روابط عمومی هاست ، روابط عمومی ها آیینه تمام نمای عملکرد دستگاه های اجرائی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شوش گفت: انعکاس درست ومطلوب عملکرد یک دستگاه اجرائی بر عهده روابط عمومی هاست ، روابط عمومی ها آیینه تمام نمای عملکرد دستگاه های اجرائی هستند.
 
 به گزارشخوزستان امروز، فرماندار شوش با حضور در روابط عمومی فرمانداری، ضمن حضور، باکارکنان این واحد گفتگو و از نزدیک با روند فعالیت ها آشناشد.
 
 وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد روابط عمومی فرمانداری شوش به نقش روابط عمومی ها در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها نقش تعیین کننده در ادارات و تحولات مختلف آن دارند لذا باید فعال و پویا باشند و مهمترین عامل پیشرفت هر سازمان نیز محسوب می شوند.
 
 وی افزود: روابط عمومی ها یکی از پرکارترین بخش های هر سازمانی می باشند که می بایست متناسب با این وظایف دارای تیمی خلاق برای ایفای نقش واقعی خود باشند.
 
 فرماندار شوشگفت‌: امروز روابط عمومی جایگاه ویژه ای در ارتباطات درون و برون سازمانی پیدا کرده است و هر مدیری که آشنا به اصول مدیریت باشد، به این نتیجه می رسد که باید به جایگاه ویژه روابط عمومی در اداره کارآمد سازمان متبوع خود توجه کند.
 
 فرماندار شوش گفت:‌ مهمترین رسالت روابط عمومی ها بسترسازی کارهای مردمی، فرهنگ سازی، اعتمادسازی، سخنگویی است،وی همچنین در ادامه بیان کرد:‌ روابط عمومی یک علم، هنر و فن و پل ارتباطی بین سازمان و مردم است و مدیران با ستفاده از این جایگاه باید نیازهای مخاطب را شناسایی و برآورده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد