درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13631صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 19 مهر 1393 - 09:44
فرماندار شوش: روابط عمومی ها مهمترین عامل پیشرفت هر سازمان محسوب می شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شوش گفت: انعکاس درست ومطلوب عملکرد یک دستگاه اجرائی بر عهده روابط عمومی هاست ، روابط عمومی ها آیینه تمام نمای عملکرد دستگاه های اجرائی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شوش گفت: انعکاس درست ومطلوب عملکرد یک دستگاه اجرائی بر عهده روابط عمومی هاست ، روابط عمومی ها آیینه تمام نمای عملکرد دستگاه های اجرائی هستند.
 
 به گزارشخوزستان امروز، فرماندار شوش با حضور در روابط عمومی فرمانداری، ضمن حضور، باکارکنان این واحد گفتگو و از نزدیک با روند فعالیت ها آشناشد.
 
 وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد روابط عمومی فرمانداری شوش به نقش روابط عمومی ها در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها نقش تعیین کننده در ادارات و تحولات مختلف آن دارند لذا باید فعال و پویا باشند و مهمترین عامل پیشرفت هر سازمان نیز محسوب می شوند.
 
 وی افزود: روابط عمومی ها یکی از پرکارترین بخش های هر سازمانی می باشند که می بایست متناسب با این وظایف دارای تیمی خلاق برای ایفای نقش واقعی خود باشند.
 
 فرماندار شوشگفت‌: امروز روابط عمومی جایگاه ویژه ای در ارتباطات درون و برون سازمانی پیدا کرده است و هر مدیری که آشنا به اصول مدیریت باشد، به این نتیجه می رسد که باید به جایگاه ویژه روابط عمومی در اداره کارآمد سازمان متبوع خود توجه کند.
 
 فرماندار شوش گفت:‌ مهمترین رسالت روابط عمومی ها بسترسازی کارهای مردمی، فرهنگ سازی، اعتمادسازی، سخنگویی است،وی همچنین در ادامه بیان کرد:‌ روابط عمومی یک علم، هنر و فن و پل ارتباطی بین سازمان و مردم است و مدیران با ستفاده از این جایگاه باید نیازهای مخاطب را شناسایی و برآورده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد