شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «قاسم عزیزی» روابط عمومی ها را اولین گام در حوزه ی تقویت استاندارد دانست و تصریح کرد: « زمانی که روابط عمومی می بیند مطبوعات و رسانه ها کالای غیراستاندارد را تبلیغ می کنند، باید ردیابی و پیگیری کند و به مراجع ذی ربط اطلاع دهد. شاید بتوان گفت روابط عمومی اولین گام در حوزه ی تقویت استاندارد است و باید به عنوان چشم سازمان اطلاعات را جمع آوری و به مسئولین انتقال دهد و به مردم اطلاع رسانی کند.»
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان استاندارد با بیان این مطلب گفت: «به اعتقاد من افرادی که تبلیغات کالاهای تولیدکنندگان به خصوص مواد مصرفی را بر عهده دارند، باید قبل از اینکه تیزر تبلیغاتی آن افراد را پخش کنند، نظر سازمان استاندارد را مبنی بر دارا بودن مجوز استاندارد را جویا شوند. اگر بین تمامی دستگاه هایی که به نوعی در اطلاع رسانی یا کنترل محصول و استاندارد دخالت دارند، ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد، می توان از این گونه موارد جلوگیری کرد و در این زمینه این روابط عمومی ها هستند که می توانند نقش سازنده ای داشته باشند.»
|