درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 20:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13505صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 مهر 1393 - 12:04
بسیاری از مدیران، نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: بسیاری از مدیران، نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: بسیاری از مدیران، نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، حجت‌الاسلام "قسمت‌علی صمدی" در دومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شهرستان خرم‌دره، از برگزاری سومین جلسه هم‌اندیشی مسوولان روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان خرم‌دره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی ارتقای سطح کیفی عملکرد مسوولان روابط‌عمومی‌ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف و اصلاح آن‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مدیران نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند که باید این نگرش‌ها تغییر یابد، اظهار کرد: در جلسات آتی کارگاه‌ها نیز در جهت توسعه و تقویت روابط‌عمومی‌ها برگزار خواهد شد.

صمدی با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها پل میان دستگاه‌های دولتی و مردم هستند، یادآور شد: روابط‌عمومی‌ها باید سعی کنند با خبرنگاران همکاری مناسب داشته و در درج اخبار، صداقت داشته باشند.

این مسوول با اشاره به سفر ریاست‌جمهوری و هیأت همراه به استان زنجان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها باید سعی کنند به نحو مطلوب سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان را پوشش داده و اطلاع‌رسانی کنند.

در ادامه این جلسه، رییس آموزش و پرورش شهرستان بیان کرد: تعامل بین روابط‌عمومی‌ها در تحقق اهداف ادارات بسیار موثر خواهد بود، زیرا ارتباطات یکی از بنیادی‌ترین نیاز روز است و پیشرفت تکنولوژی از ارتباطات محکم و غنی در جوامع بشری نشأت می‌گیرد.

"فرید باباخانی" با اشاره به دوره شکل‌گیری روزنامه و روابط‌عمومی‌ها، یادآور شد: روابط‌عمومی‌های موفق باید سعی کنند برای توسعه، تقویت و بومی کردن فرهنگ جامعه قدم بردارند و اخباری که از سوی روابط‌عمومی‌ها درج می‌شود باید بر پایه صداقت باشد.

این مسوول با بیان اینکه برای رسیدن به یک جامعه توسعه یافته نیاز به اطلاع‌رسانی و آگاهی است و این امر جزو وظایف روابط‌عمومی‌ها است، افزود: اگر روابط‌عمومی‌ها در امر توسعه و ترویج فرهنگ قدم بردارند و ظرفیت‌های جامعه را به مدیران معرفی کنند جایگاه مطلوب و ثمربخش خود را یافته‌اند.

در ادامه این جلسه نیز معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت برخورد صحیح روابط‌عمومی‌ها با مسایل پیش روی دستگاه متبوع خود افزود: روابط‌عمومی‌ها وظایف خطیری دارند و باید در برخوردهای خود نمونه باشند.

"افشار جعفری" با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌عمومی‌ها در ادارات، اظهار کرد: هدف روابط‌عمومی‌ها باید تغییر نگرش مردم و مسوولان در قبال انجام کارها و فعالیت‌ها باشد، از طرفی روابط‌عمومی‌ها باید فضای جدیدی را در ادارات جهت ارتقای عملکرد مسوولان طراحی کنند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از شیوه‌های نوین و نگرش بنیادی و ریشه‌ای در روابط‌عمومی بسیار مهم است، یادآور شد: نگاهی که دچار روزمرگی شود موثر نخواهد بود و همین امر سبب می‌شود دیگران از ما سبقت بگیرند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد