درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 04:10   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13505صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 مهر 1393 - 12:04
بسیاری از مدیران، نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: بسیاری از مدیران، نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: بسیاری از مدیران، نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، حجت‌الاسلام "قسمت‌علی صمدی" در دومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شهرستان خرم‌دره، از برگزاری سومین جلسه هم‌اندیشی مسوولان روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان خرم‌دره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی ارتقای سطح کیفی عملکرد مسوولان روابط‌عمومی‌ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف و اصلاح آن‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مدیران نگاه جامع و علمی به روابط‌عمومی‌ها ندارند که باید این نگرش‌ها تغییر یابد، اظهار کرد: در جلسات آتی کارگاه‌ها نیز در جهت توسعه و تقویت روابط‌عمومی‌ها برگزار خواهد شد.

صمدی با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها پل میان دستگاه‌های دولتی و مردم هستند، یادآور شد: روابط‌عمومی‌ها باید سعی کنند با خبرنگاران همکاری مناسب داشته و در درج اخبار، صداقت داشته باشند.

این مسوول با اشاره به سفر ریاست‌جمهوری و هیأت همراه به استان زنجان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها باید سعی کنند به نحو مطلوب سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان را پوشش داده و اطلاع‌رسانی کنند.

در ادامه این جلسه، رییس آموزش و پرورش شهرستان بیان کرد: تعامل بین روابط‌عمومی‌ها در تحقق اهداف ادارات بسیار موثر خواهد بود، زیرا ارتباطات یکی از بنیادی‌ترین نیاز روز است و پیشرفت تکنولوژی از ارتباطات محکم و غنی در جوامع بشری نشأت می‌گیرد.

"فرید باباخانی" با اشاره به دوره شکل‌گیری روزنامه و روابط‌عمومی‌ها، یادآور شد: روابط‌عمومی‌های موفق باید سعی کنند برای توسعه، تقویت و بومی کردن فرهنگ جامعه قدم بردارند و اخباری که از سوی روابط‌عمومی‌ها درج می‌شود باید بر پایه صداقت باشد.

این مسوول با بیان اینکه برای رسیدن به یک جامعه توسعه یافته نیاز به اطلاع‌رسانی و آگاهی است و این امر جزو وظایف روابط‌عمومی‌ها است، افزود: اگر روابط‌عمومی‌ها در امر توسعه و ترویج فرهنگ قدم بردارند و ظرفیت‌های جامعه را به مدیران معرفی کنند جایگاه مطلوب و ثمربخش خود را یافته‌اند.

در ادامه این جلسه نیز معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت برخورد صحیح روابط‌عمومی‌ها با مسایل پیش روی دستگاه متبوع خود افزود: روابط‌عمومی‌ها وظایف خطیری دارند و باید در برخوردهای خود نمونه باشند.

"افشار جعفری" با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌عمومی‌ها در ادارات، اظهار کرد: هدف روابط‌عمومی‌ها باید تغییر نگرش مردم و مسوولان در قبال انجام کارها و فعالیت‌ها باشد، از طرفی روابط‌عمومی‌ها باید فضای جدیدی را در ادارات جهت ارتقای عملکرد مسوولان طراحی کنند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از شیوه‌های نوین و نگرش بنیادی و ریشه‌ای در روابط‌عمومی بسیار مهم است، یادآور شد: نگاهی که دچار روزمرگی شود موثر نخواهد بود و همین امر سبب می‌شود دیگران از ما سبقت بگیرند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد