درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13484صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 9 مهر 1393 - 11:20
سلسه گفتگوهای نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی استاندارد در جامعه/3
فاطمه آلیا: روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند
به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم تهران با بیان این مطلب، گفت: «از آنجا که سازمان استاندارد تأثیر مهمی در زندگی روزمره مردم دارد، به نظر می رسد باید جایگاهی برای آن تعریف کنیم و از طریق اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با دیگر بخش های جامعه و سازمان ها، فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم.»


فاطمه آلیا به نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: « به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند. اگر مختصات و زوایایی وجود داشته باشد، اما تریبون و زبانی برای بیان و انتقال پیام وجود نداشته باشد، آن پیام در جای خود می ماند و بیان نمی شود. روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد