درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 14:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13484صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 9 مهر 1393 - 11:56
سلسه گفتگوهای نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی استاندارد در جامعه/3
فاطمه آلیا: روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند
به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم تهران با بیان این مطلب، گفت: «از آنجا که سازمان استاندارد تأثیر مهمی در زندگی روزمره مردم دارد، به نظر می رسد باید جایگاهی برای آن تعریف کنیم و از طریق اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با دیگر بخش های جامعه و سازمان ها، فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم.»


فاطمه آلیا به نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: « به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند. اگر مختصات و زوایایی وجود داشته باشد، اما تریبون و زبانی برای بیان و انتقال پیام وجود نداشته باشد، آن پیام در جای خود می ماند و بیان نمی شود. روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد