درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 12:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13484صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 9 مهر 1393 - 11:20
سلسه گفتگوهای نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی استاندارد در جامعه/3
فاطمه آلیا: روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند
به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم تهران با بیان این مطلب، گفت: «از آنجا که سازمان استاندارد تأثیر مهمی در زندگی روزمره مردم دارد، به نظر می رسد باید جایگاهی برای آن تعریف کنیم و از طریق اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با دیگر بخش های جامعه و سازمان ها، فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم.»


فاطمه آلیا به نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: « به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند. اگر مختصات و زوایایی وجود داشته باشد، اما تریبون و زبانی برای بیان و انتقال پیام وجود نداشته باشد، آن پیام در جای خود می ماند و بیان نمی شود. روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد