درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 20:15   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13466صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 8 مهر 1393 - 23:01
سلسه گفتگوهای نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی استاندارد در جامعه/2
روابط عمومی ها می توانند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ استاندارد داشته باشند.
نماینده مجلس شورای اسلامی: - برای اینکه بتوانیم فرهنگ استاندارد را در جامعه گسترش دهیم، نیاز به روابط عمومی قوی داریم. هرچه روابط عمومی در سازمان استاندارد قوی تر باشد، می تواند در معرفی برنامه های سازمان به مردم مؤثرتر عمل کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآببا گرامی داشت هفته ی استاندارد، به این مطلب اشاره کرد و گفت: «از آنجا که روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان است و به نوعی بلندگو، رسانه و پیام رسان هستند، لذا این پل ارتباطی می تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه داشته باشد.»


«روح الله بیگی» نماینده شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی استاندارد را ترازو و میزان مستحکم و مورد اعتماد مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: « استاندارد جهت کیفیت بخشی و بهینه سازی تولیدات و محتوایی کردن محصولات ملی است بنابراین می توان گفت که سازمان استاندارد یک ترازوی ثقل و میزان مستحکم و مورد اعتمادی است که می تواند به کیفیت بخشی صنایع و تولیدات ملی، روح و روان تازه ای ببخشد. لذا بر همگان لازم است تا در این زمینه با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند.»


وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان ملی استاندارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی بسیار خوب و به جا بود ولی امیدواریم این نمایشگاه تنها محدود به مجلس و نمایندگان نباشد . اگر بتوانیم چنین نمایشگاه هایی را نیز در سطح شهر برپا کنیم، می تواند برای فرهنگ سازی استاندارد مفید و مثمر ثمر باشد».


نماینده شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود:« برای اینکه بتوانیم فرهنگ استاندارد را در جامعه گسترش دهیم، نیاز به روابط عمومی قوی داریم. هرچه روابط عمومی در سازمان استاندارد قوی تر باشد، می تواند در معرفی برنامه های سازمان به مردم مؤثرتر عمل کند.»


بیگی ارتباط سازنده را یکی از راه های تقویت سازمان استاندارد دانست و تصریح کرد: « هر چه سازمان استاندارد بیشتر با مردم، سازمان ها و بخش های خصوصی از جمله تولیدی ها و کارخانجات در ارتباط باشند و این ارتباط سازنده، مستمر، به روز و از روی علم و اندیشه باشد، می تواند به دل مسئولین دستگاه ها، کارخانجات و مردم نفوذ کند و از این طریق عملکرد بهتر و بیشتری داشته باشد که نتیجه ی آن تقویت روز افزون سازمان استاندارد است.»
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد