درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1345صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 22 مرداد 1391 - 21:06
آشنایی با کتابخانه مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای
این کتابخانه که در سال 1375 تأسیس شده، یک کتابخانه تخصصی در زمینه علوم انسانی است که حوزه ارتباطات تنها یک بخش از آن را به خود اختصاص داده است.
  

آشنایی با کتابخانه مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

شارا- این کتابخانه که در سال 1375 تأسیس شده و وابسته به مرکز مطالعات، تحقیقات و بخش برنامه­ای سازمان صدا و سیماست، یک کتابخانه­ تخصصی در زمینه­ علوم انسانی است که حوزه­ ارتباطات تنها یک بخش از آن را به خود اختصاص داده است.

حدود 13400 عنوان کتاب فارسی، 4300 عنوان کتاب لاتین و 500 عنوان کتاب عربی دارایی این مجموعه هستند که به طور تقریبی 50 درصد از کل این کتاب­ها در حوزه­ ارتباطات قرار می­گیرند.

به جز بخش امانت کتاب که با سیستم باز هم اداره می­شود، سه بخش دیگر در کتابخانه­ مرکز تحقیقات صدا و سیما وجود دارند که عبارت­اند از: بخش اطلاع­رسانی، بخش پژوهش و بخش نشریات

 

بخش اطلاع­رسانی:

کار اصلی این قسمت استخراج اطلاعات از شبکه­های اطلاع­رسانی است. در این بخش که تعداد محدودی کامپیوتر با قابلیت دسترسی به اینترنت و CD های نمایه وجود دارد به درخواست­های پژوهشی پژوهشگران پاسخ داده می­شود.

همچنین تعدادی CD از قبیل لغت­نامه­ دهخدا، تاریخ تمدن ویل دورانت، دیکشنری و ... در بانک CD موجود است که به کارمندان مرکز امانت داده می­شود. تمامی پژوهشگران داخل و خارج سازمان برای استفاده از خدمات واحد اطلاع­رسانی ملزم به ارائه­ معرفی­نامه هستند.

 

بخش پژوهش:

در این بخش به طور تقریبی 3700 گزارش تحقیقی، بیش از صد پایان­نامه، حدود هزار مونوگرافی و سایر منابع متفرقه وجود دارد که حدود 80 درصد آن­ها مربوط به حوزه­ ارتباطات است. برای استفاده از آرشیو این قسمت، مراجعه­کنندگان خارج از سازمان نیاز به ارائه معرفی­نامه دارند.

 

بخش نشریات:

در حال حاضر قسمت نشریات، مشترک 70 عنوان نشریه­ فارسی و 10 عنوان نشریه­ لاتین است که به طور مرتب آن­ها را دریافت می­کند. علاوه بر این نشریات که در زمینه­های مختلف علوم اجتماعی، علوم دینی، علوم سیاسی، ارتباطات (شامل رسانه­ها، سینما، تلویزیون و ...) هستند. حدود 320 عنوان نشریه­ مختلف نیز در آرشیو این بخش وجود دارد که البته هیچ یک دوره­های کاملی نیستند و کسری زیادی دارند. تنها مجموعه­ کامل این قسمت نشریه­ سروش است که تمام شماره­های آن در آرشیو موجود است.

همچنین روزنامه ها­ نیز در دسترس مراجعان قرار دارد که از این تعداد تنها روزنامه­های کیهان، اطلاعات، همشهری و جام جم به طور کامل آرشیو شده و نگهداری می­شوند و سایر روزنامه­ها پس از هر دوره­ سه ماهه از این بخش خارج می­شوند.

استفاده از قسمت نشریات برای تمام مراجعه­کنندگان آزاد است اما منابع تنها به کارمندان مرکز امانت داده می­شود و سایرین تنها در محوطه­ کتابخانه مجاز به استفاده هستند.

مراجعه­کنندگان از ساعت هشت صبح تا چهار بعد از ظهر می­توانند به این کتابخانه مراجعه کنند و همچنان که گفته شد تنها در بخش پژوهش و اطلاع­رسانی ارائه­ معرفی­نامه الزامی است و افراد خارج از سازمان به طور آزاد می­توانند در محل کتابخانه از نشریات و کتب موجود در آن استفاده کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد