درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:39   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13285صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 شهریور 1393 - 17:06
برگزاری کارگاه"شیوه‌های سنجش افکار عمومی"در اردبیل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی"آشنایی با شیوه‌های سنجش افکار عمومی"برای کاربران روابط عمومی‌های این استان خبر داد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی"آشنایی با شیوه‌های سنجش افکار عمومی"برای کاربران روابط عمومی‌های این استان خبر داد.

 

دکتر رامز نصیری صالح هدف از برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با شیوه‌های سنجش افکار عمومی» را توانمندسازی روابط عمومی‌های استان اعلام و تصریح کرد: این کارگاه توسط جهاددانشگاهی اردبیل و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این کارگاه دکتر نادری، مدرس کارگاه‌های آموزشی و مجری و مشاور برگزاری چندین دوره افکارسنجی در کشور در مورد اهمیت و نحوه سنجش افکار عمومی سخنرانی خواهند کرد و به شرکت کنندگان گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.   

 

نصیری صالح به انجام چندین طرح افکارسنجی در جهاددانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تاکنون مجری و مشاور اجرای چندین دوره افکارسنجی مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، رضایت‌مندی از خدمات دستگاه‌های مختلف اجرایی و ... بوده است و در سال‌های اخیر، در طرح سرشماری تعاونی‌های کشور رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد