درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13235صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 22 شهریور 1393 - 09:35
بررسی اخلاق در روابط عمومی سازمان های عصر اطلاعات و ارتباطات در کنفرانس روابط عمومی
سخنران یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تکنولوژی های نوین، قدرتی را در اختیار مدیران و سازمان ها قرار داده است که اگر این قدرت با اخلاق آمیخته نشود می تواند بسیار مخرب و سازمان های انسانی را به عرصه ای از چالش های گوناگون بکشاند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تکنولوژی های نوین، قدرتی را در اختیار مدیران و سازمان ها قرار داده است که اگر این قدرت با اخلاق آمیخته نشود می تواند بسیار مخرب و سازمان های انسانی را به عرصه ای از چالش های گوناگون بکشاند.

 

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، دکتر علی اکبر فرهنگی از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: هر یک از این چالش ها خود دشواری های متعددی را برای جوامع انسانی به همراه خواهد آورد.
 

 در سخنرانی پدر مدیریت رسانه ایران تلاش می شود که نخست ویژگی های مدرنیسم و تحولات حاکم بر آن ارایه و سپس مقایسه ای با جهان پیش از عصر ارتباطات و اطلاعات انجام پذیرد.

 

انسان محور هر حرکت و تحول است، ارتباطات گسترده و همه جانبه، شکل گیری سازمان های مجازی، توجه ویژه به منابع انسانی سازمان ها و استفاده بهینه از آن (سرمایه اجتماعی)، توجه به اقتصادهای فراملی، تلاش های تازه برای افزایش بهره وری، ساختارهای تازه سازمانی، جهان کوچک با رسانه های جمعی و انبوه، حرکت به سوی خصوصی سازی و جهانی شدن و افزایش گستره همگانی از محورهای اصلی سخنرانی پدر مدیریت رسانه ایران در این کنفرانس است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد