درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 12:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13168صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 شهریور 1393 - 11:50
به میزبانی انجمن ورزشی نویسان؛
کلاس "روابط عمومی و رسانه" اداره کل ورزش استان تهران برگزار شد
دکتر عبدالحمید احمدی معاون پژوهشی و تحقیقاتی وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این کلاس که روز دوشنبه با حضور نمایندگان هیاتهای ورزشی استان تهران و به همت اداره کل ورزش و جوانان در دفتر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد، افزود: افتخار بزرگی است که جامعه ورزش بتواند در شادی مردم سهیم باشد و موجب خوشحالی آنها شود.
  

کلاس

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر عبدالحمید احمدی معاون پژوهشی و تحقیقاتی وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این کلاس که روز دوشنبه با حضور نمایندگان هیاتهای ورزشی استان تهران و به همت اداره کل ورزش و جوانان در دفتر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد، افزود:‌ افتخار بزرگی است که جامعه ورزش بتواند در شادی مردم سهیم باشد و موجب خوشحالی آنها شود.


وی از نقش جامعه ورزش در تقویت همبستگی و اتحاد ملی گفت که افتخار بزرگی است و ادامه داد: در این بین، سهم آنهایی که می توانند با اطلاع رسانی خودشان و با کار ارتباطی و رسانه ای،‌ این نقش را پررنگ تر نمایند، سهم بزرگی است. در واقع باید به سمتی برویم که فضای ارتباطی و رسانه ای را برای انتشار خبرو موفقیت فراهم کنیم.


دکتر احمدی از ارتباط خوب مردم و ورزش گفت و افزود: برای توسعه ورزش، نهادهای ورزشی، روی یک بخش خیلی حساب باز می کنند و آن روابط عمومی هاست. در تمامی مجامع بین المللی 20 سال گذشته در ارتباط با ورزش، یکی از اهداف اصلی روسا، تقویت روابط عمومی ها در عمل است.


وی با اشاره به این موضوع که نگاه بین المللی این است که موفقیت هر نهاد و سازمان ورزشی در گرو روابط عمومی قوی است، ادامه داد: حتی سازمان هایی مثل فیفا که نیازی به معرفی و تبلیغ ندارند و همه آنها را می شناسند، یکی از پرکارترین بخش های آن، روابط عمومی است.


دکتر احمدی تاکید کرد: حتی فیفا هم هنوز به توسعه فوتبال فکر می کند و از طریق روابط عمومی بدنبال ارتباط گسترده تر است و انگار در اول راه هستند. حتی نگاه کمیته بین المللی المپیک به آینده است و از طریق المپیک نوجوانان که پیشنهاد آن از سوی روابط عمومی کمیته ارائه شده،‌ بدنبال توسعه نهضت المپیک است، چرا که بر این باورند از طریق ارتباط با نوجوانان، آینده نهضت المپیک تضمین می شود.


وی از مهمترین وظیفه روابط عمومی ها گفت و افزود: آشنا سازی و همراه سازی، دو وظیفه مهم است که هیچگاه متوقف نمی شود. این که چگونه مخاطبان را با فعالیت خودمان آشنا کنیم، این ارتباط را توسعه دهیم و این همراهی را داشته باشیم.


رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ادامه داد: دانش روابط عمومی ها از دانش هایی است که سرعت تحولات آن زیاد می باشد. افرادی که مسئولیت روابط عمومی ها را بر عهده دارند، همواره نیازمند آموزش هستند، مثل کسانی که در رسانه فعالیت دارند. در واقع روابط عمومی ها همیشه باید پیشرو باشند و اگر از مدیران عقب بمانند، کارشان سخت خواهد بود.


دکتر احمدی برقراری ارتباط و استمرار ارتباط را مهم دانست و گفت: روابط عمومی های ورزشی هنوز در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته اند و نتوانسته ایم بر یکسری از مسایل و مشکلات فائق بیائیم، چون در کار روابط عمومی موفق عمل نکرده ایم و شاید هم مدیران ارشد، بهای لازم را به کار روابط عمومی نداده اند و یا فضا و امکانات لازم برای روابط عمومی پیش بینی نشده است.


وی ضرورت سرمایه گذاری بر نیروی انسانی روابط عمومی را مورد اشاره قرار داد و افزود: هر کسی نمی تواند در جایگاه روابط عمومی قرار بگیرد و باید ویژگی های متعددی داشته باشد. کار پیچیده، تخصصی و مبتی بر دانش و مهارت است. یک فن، یک هنر و یک فلسفه است. یک کار مدیریتی که در آن باید برنامه ریزی، سازماندهی ، هماهنگی، نظارت و .... دیده شود.


دکتر احمدی یکی از دلایل عدم موفقیت ها در حوزه های اجتماعی از جمله ورزش را، مشکل در ارتباط دانست و گفت: متاسفانه تعریف درستی ازاین مهم نداریم، اما باید اصول ارتباط مؤثر را بشناسیم و بدانیم، زیرا روابط عمومی، کار سازمان یافته در حوزه ارتباط است و روابط عمومی ورزشی ویژگی های خاص خود را دارد و خاص تر است. در حقیقت، شناخت از محیط خاص ورزش، خیلی تاثیرگذار است و در این بین، کیفیت از جایگاه والایی برخوردار است. کیفیت اتفاقی نیست و بدون آموزش هم امکانپذیر نخواهد بود.


وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر نگاه خاص به جایگاه روابط عمومی ها، افزود: باید روابط عمومی ها را ارتقاء داد، امروزه با روابط عمومی الکترونیک، شکل کار عوض شده و اینترنت، فضای مجازی و فن آوری جدید، امکانات گسترده ای را با خود آورده اند که باید در این بخش هم فعال تر عمل کرد.


منبع: مهر
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد