درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12574صفحه نخست » سه شنبه، 21 مرداد 1393 - 09:58
راه‌اندازی سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات
مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.

این سامانه با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان و به دستور سازمان تنظیم مقررات ایران توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات ثابت ایران، راه‌اندازی شده است.

سازمان تنظیم مقررات، تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت در ایران را موظف کرده است که این امکان را برای مشترکان خود فراهم کنند تا کیفیت و سرعت سرویسی را که دریافت می‌کنند آزمایش کنند. مشترکان می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب نام استان مربوط وارد مرحله آزمایش سرعت شوند و کیفیت و سرعت اینترنت خود را آزمایش و مشاهده کرده و در صورت عدم رضایت از آن، نارضایتی خود را اعلام کنند.

همچنین امور مشترکان این سامانه (مرکز تماس معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت) اعلام نارضایتی مشترک را مشاهده کرده و با او تماس می‌گیرند و نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت مشترک اقدام خواهند کرد.

برای استفاده از این سرویس متقاضی باید به آخرین نسخه نرم‌افزار‌های java، flash player و Microsoft fix دسترسی داشته باشد. از آنجا که استفاده همزمان چند نفر از یک مودم منجر به نتایج نامعتبر می‌شود؛ در زمان انجام آزمایش سایر صفحات را بسته و دانلود نکنید.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۸
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد