درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 16:54   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12574صفحه نخست » سه شنبه، 21 مرداد 1393 - 09:58
راه‌اندازی سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات
مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.

این سامانه با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان و به دستور سازمان تنظیم مقررات ایران توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات ثابت ایران، راه‌اندازی شده است.

سازمان تنظیم مقررات، تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت در ایران را موظف کرده است که این امکان را برای مشترکان خود فراهم کنند تا کیفیت و سرعت سرویسی را که دریافت می‌کنند آزمایش کنند. مشترکان می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب نام استان مربوط وارد مرحله آزمایش سرعت شوند و کیفیت و سرعت اینترنت خود را آزمایش و مشاهده کرده و در صورت عدم رضایت از آن، نارضایتی خود را اعلام کنند.

همچنین امور مشترکان این سامانه (مرکز تماس معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت) اعلام نارضایتی مشترک را مشاهده کرده و با او تماس می‌گیرند و نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت مشترک اقدام خواهند کرد.

برای استفاده از این سرویس متقاضی باید به آخرین نسخه نرم‌افزار‌های java، flash player و Microsoft fix دسترسی داشته باشد. از آنجا که استفاده همزمان چند نفر از یک مودم منجر به نتایج نامعتبر می‌شود؛ در زمان انجام آزمایش سایر صفحات را بسته و دانلود نکنید.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۸
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد