درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12574صفحه نخست » سه شنبه، 21 مرداد 1393 - 06:04
راه‌اندازی سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات
مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.

این سامانه با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان و به دستور سازمان تنظیم مقررات ایران توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات ثابت ایران، راه‌اندازی شده است.

سازمان تنظیم مقررات، تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت در ایران را موظف کرده است که این امکان را برای مشترکان خود فراهم کنند تا کیفیت و سرعت سرویسی را که دریافت می‌کنند آزمایش کنند. مشترکان می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب نام استان مربوط وارد مرحله آزمایش سرعت شوند و کیفیت و سرعت اینترنت خود را آزمایش و مشاهده کرده و در صورت عدم رضایت از آن، نارضایتی خود را اعلام کنند.

همچنین امور مشترکان این سامانه (مرکز تماس معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت) اعلام نارضایتی مشترک را مشاهده کرده و با او تماس می‌گیرند و نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت مشترک اقدام خواهند کرد.

برای استفاده از این سرویس متقاضی باید به آخرین نسخه نرم‌افزار‌های java، flash player و Microsoft fix دسترسی داشته باشد. از آنجا که استفاده همزمان چند نفر از یک مودم منجر به نتایج نامعتبر می‌شود؛ در زمان انجام آزمایش سایر صفحات را بسته و دانلود نکنید.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۸
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد